Accepterad Snigeln | Medlem ansökning [Astrokatten99.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Snigeln

Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? destguhosme1979

Vad är ditt födelsedatum? 9 November 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Elias Jansson 21 år.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Glad, trevlig och smart.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Elias har haft en bra bakrund. Han har examen och tidigare jobb erfarenheter. Han kommer till unive då han vill testa på olika nya jobb och träffa nytt folk som han kan umgås med och skapa fina minnen tillsamans. Hans dröm är att hitta en fru och köpa sig ett hus. Elias ´hoppas på att han kan bli bil försäljare här då han är bra på att bemöta kunder med respekt osv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Kan bidra med bra rp, inga regelbrott och glatt bemötande mot spelarna.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela för att det ska vara roligt för alla i ett senario.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Exempelvis, vdm som betyder att man använder sitt fordon som vapen. Copbait som innebär att man tex tar polisens uppmärksamhet för skojs skull.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej tack

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.

Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.

Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)
jag tror jag har de måste jag göra något mer? jag la
SnigelFartKingen som mitt steam namn

Senast ändrad:
Hej!
Du har fått instruktioner från högre uppsatta att verifiera dig med BankID av olika skäl.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)```

Hej!
Du har fått instruktioner från högre uppsatta att verifiera dig med BankID av olika skäl.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)```
vad menas med de vad är olika skäl

aha okej men jag kan it verifiera jag har ingen mobil varken bankid kom ut från sis nyligen och fick datorn av en vän

aha okej men jag kan it verifiera jag har ingen mobil varken bankid kom ut från sis nyligen och fick datorn av en vän
Aha, annars så kan du kolla ifall någon av dina vårdnatshavare kan fixa detta.
Mvh

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka