Nekad Valle1 | Ansökan till Staff [Akerman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Valle1

Icke Medlem
Meddelanden
162
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Valle

Vad heter du på discord? Valentino#1337

Ange ditt födelsedatum 9 November 2006

Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? Vardagar: (SKOLA)
Måndag: 16:30 - 02:00
Tisdag: 16:30 - 02:00
Onsdag: 15:50 - 00:00
Torsdag: 16:30 - 01:30
Fredag: 15:20 - 03:00

Sommarlov/Helger/ledig från skolan
Under tiden jag är ledig från skolan kommer mitt schema se ut såhär

08:30-11:00 (mat paus) 12:30-18:30 (mat paus) 19:00-23:00 (mat paus) 23:00-03:30 (kan bli mer beroende på hur vaken jag är)

Vad är det som får dig att söka till Staff? Just i detta nuläget har jag tröttnat på rpandet, därför vill jag se och testa nya möjligheter och därför väljer jag att idag skriva denna ansökan för att kunna testa på något nytt, Jag ser framemot att göra och skriva detta och har länge gjort. jag har länge funderat och bestämt mig för att göra denna ansökan för att kunna uttrycka mig och göra mina mål med Unive.

Största delen för att jag idag ansöker som staff är för att jag somsagt tröttnat på rpandet, Jag vill även testa något nytt samt se en framgång inom unive eftersom ni nu tar in mycket staffs eftersom ni har en gigantisk server. Jag vill ansöka till staff för att kunna underlätta det för spelarna och staffsen. Ifall ni väljer att ta in mig så kommer jag att underlätta arbetet med att försöka nå mina mål, jag kommer kämpa mitt bästa för att kunna nå dessa mål och för att nå dom så kommer jag att ha tålamod, Jag är inte staff bara för att testa det utan jag vet hur det är att vara staff och jag vill göra en framgång och bli en större del av detta vackra community.

Medal TV/ Video bevis
Självmant tycker jag att man alltid ska ha klipp på sina bans, i detta fallet använder jag själv Medal TV vilket jag tycker funkar mycket bra. Varför man ska ha klipps på sin ban är då för att kunna visa sitt eget perspektiv av t.ex ett scenario, DSV ifall en person hade ifrågat mig "Varför fick jag denna bannen" då har jag rätten att kunna visa det så att personen kan förstå varför jag valde att göra som jag gjorde.

Kundbemötande
Som staff och som medlem såklart men speciellt som staff tycker jag man ska hålla ett bra kundbemötande, man ska va trevlig åt spelarna här på servern och hålla en god ton. För att kunna göra detta behövs det att vi staffs visar oss och beter oss på ett bra sätt eftersom de är vi som ska visa spelarna att förstå hur man skall bete sig då spelarna ska stå upp till oss staffs. Ifall jag får möjlighten som staff kommer jag att hålla en god ton i support och visa mitt bästa för spelarens syn!

Skärmar
Med hjälp utav mina 2 (snart 3) skärmar kommer jag snart kunna hålla koll på ingame, discord & Forumet. Med detta kommer jag då kunna multitaska och göra olika saker samtidigt. Detta underlättar jobbet betydligt mera och kommer kunna se och göra olika saker samtidigt på ett betydligt enklare sätt.

Korruption
Mina åsikter om korruption. Ifall man är kurrupt som staff skulle jag kunna kalla det att men är helt totalt inkompetent, det visar direkt vilken slags av person man är och vad man vill komma med servern. Korruption är inget jag stöttar och även ifall det är min allra bästa vän ska jag som staff ha ett ansvar att inte stå vid hans sida för det.
Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern?

Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? Det finns alltid saker att förbättra vad det än är, och så kommer det alltid att vara. Men det jag självmant anser behövs att förbättras mest just nu är ju skottandet bland kriminella, Jag som staff skulle ta detta mycket seriöst och inte tveka på att dra in folk kriminell roll ifall de skapar onödiga skottlossningar eller driver en allmänt dålig rp. Det finns även mer saker som kan förbättras inom det kriminella, det kan även vara att ha bättre social rp och prata ut saker istället för att skjuta hela hela tiden då det inte blir något bra utan de utan de visar bara vilken låg rp man driver på servern.

Kriminell rpn är ju något ni alla staffs jobbar med och den förbättras dagligen, Däremot är ju heller inte bara krim rpn som kan förbättras utan de finns även andra småsaker som kan förbättras, dessa sakerna kan vara allt ifrån att Vianor ska rpa mera när de fixar bilar till att mekonomen ska rpa mer på lagningar vid större krockar. Dessa sakerna är saker som vi i staff teamet skall ta upp och lösa då det är vårat ansvar att se till så att serverns drivs med bra och rolig rp för spelarna!

Hur länge har du spelat på Unive? 2 år

Har du några tidigare erfarenheter? Ja, skulle säga att jag "halvt" har erfarenheter. För ungefär 1-1,5år sedan var jag staff, jag lyckades bli promotad till Mod på servern ett tag sedan blev jag demotad för en anledning jag inte minns eftersom de var så länge sedan, Servern har utvecklats EXTREMT mycket sedan dess och det är såklart en hel ny värld att jämföra staff arbetet nu med för 1år sedan. Men ja jag vet trotts allt alla commands och hur man fixar roller i discord osv.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /giveitem (id) radio 1
/giveweapon (id) WEAPON_FLASHLIGHT 1
/giveweapon (id) WEAPON_STUNGUN 1
/giveweapon id WEAPON_nightstick
-------------------------------------------
/sqlban id dagar anledning
/sqlban 41 0 VDM

Detta är som en information text, Vad dom olika kommandonen gör o hur dom utförs! Läs denna om du inte är 100% säker på något kommando!
SQL - Kategorin
./sqlbanhistory - Kolla anledningarna till bansen som personen har fått o vilken staff som har utfört banen!
./sqlunban - Det kommandot unbannar du en person!
./sqlbanoffline (permid) - Detta kommandot gör så du kan banna en person som har gått offline med ett permid!
./sqlsearch (steamnamn) - Detta kommandot letar fram permidt på personen som kan användas i ./sqlbanoffline kommandot

./kick - Du sparkar personen från servern!
./bring - Du tpar en person till dig!
./goto - Du tpar dig till en person!
./noclip - Du får flymode!
./toggleid - Du ser idet på personen ovanför huvudet!
./freeze - Du fryser personen så han inte springer iväg!
./spec - Det är som noclip fast den automatiskt flyttar dig med personen! Även Knapp: G Så kollar du deras inventory då du kan se spelarens pengar o annat!
./clearinventory - Du tömmer någons inventory
./clearloadout - Du tömmer någons vapen layout!
./clearall - Du rensar hela chatten för alla spelare!
./revive - Du återupptar personens liv!
./giveitem - Du ger en person saker som är tillgängliga på servern!
./giveweapon - Du ger ett vapen som är tillåtet på servern!
./announce - Du ger ut ett viktigt meddelande till hela servern!

Mekonomen = Mechanic 1 - 4

Ambulans = Ambulance 1 - 6

Autoexperten 1 - 4

Bennys = Vianor 1 - 4

Polis = Police 1 - 7

Gamla Bilfirma jobb = Cardealer 1 - 4

Securitas 1 - 4

unicorn2 = 1 - 5

Cartel 1 - 4

lostmc = 1 - 3

mafia 1 - 3

/setjob ID mehanic 1-4 t.ex

/giveaccountmoney ID Summa Bank

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag är beredd inom alla och är redo att ta det som kommer!

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Finns ett par saker jag troligen skulle viljat ta upp med er, Däremot vill jag inte skriva det här offentligt men Philip du vet troligen vad det är och ifall du inte vet det så ifall jag får en chans på intervju så kommer jag nog ta upp det där.

Senast ändrad:
-rep dålig ansökan och var inte en bra staff
Tack för din feedback! Ifall jag får en ny chans hoppas jag isåfall att jag blir en "bättre" staff eftersom du uppenbarligen har upplevt att jag inte varit en bra staff. Sedan skriv gärna vad jag kan förbättra med texten så löser jag det! Tack för din kommentar👍

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka