Nekad Valle03 | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Valle

Icke Medlem
Meddelanden
1,101
Reaction score
50
Användarnamn: Valle03

Länk till din steam profil: http://steamcommunity.com/id/Valentino

Vad är din discord tagg? Valentino #5995

Var är du avstängd? Discord servern

Vad är du bannad för? För att jag abusade en bugg

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. rätt men lite fel för jag var i fängelse och en kille kom jag frågade han om du visste att man kunde gå igenom vägen så sa han nä och så sa jag okej vill du se hur man gör så sa han okej så gjorde jag det och var påväg in igen men typ när jag var påväg in blev jag bannad för att ha abusat en bugg fast jag inte menade att göra det. Ville bara visa i med att det inte är mitt fel att ni gjort så.

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. ja för powergaming

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja bara struntat i han och skitigt i att göra det då jag vet att man ska skylla sig själv om amn kommer in fast menade verkligen inte det på de sättet

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag bara ska hålla mig i min cell och skita i allt annat

Har du läst våra regler? Ja

konstigt att man ber mig göra det sedan bannar mig men vill bara tilläga att det var dumt att jag gjorde det över huve taget

hahahah det roligast jag läst, jag var där med dig, du kommer från ingenstans och buggar genom väggen mitt framför mina ögon, kommer neka denna, du har fått flertals chanser + ljuger i din ansökan, kontakt skallekatten i pm om du vill diskutera unban

hahaha herregud jag frågade dig saka jag gå igenom du bara "ja" okej gör det

du sa att du visste hur man kom ut ur fängelset inte gå igenom väggen, du kan skriva hur mycket du vill, du kommer it få unban

Tillbaka