Accepterad Valle03 | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Valle

Icke Medlem
Meddelanden
1,101
Reaction score
50
Användarnamn: Valle03

Länk till din steam profil: http://steamcommunity.com/id/Wagner

Vad är din discord tagg? Valentino #5995

Var är du avstängd? FiveM Servern, Discord servern

Vad är du bannad för? För att ha ljugigt för staffs och varigt crips boss när jag inte skulle vara det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag vet inte riktigt om den var felaktig eller rätt men jag har inte ljugigt för staffs så det vet jag inte riktigt vart dem kom ifrån i med att vi redan har löst det för ni var ju med och ni vet att det inte var jag som ljög utan det vart jag som blev lurad. Jag sa även till secretM att ta bort min roll men inget hände och jag vet om att jag skulle gjort bättre av mig som att t.ex skriva en /report om att jag inte ska ha denna rollen men saken vart att jag tänkte att det inte vart så viktigt för jag tjänade ändå inga pengar på det. Sen vet jag även inte hur det står att jag tagigt ut 2,5mille? isåfall måste det varigt när jag var crips boss förut för jag lovar att allt jag tog ut va 2000 men det var som jag själv hade tagit ut. Så enligt mig förstår jag vad jag är bannad för men vissa saker i bannen tycker jag inte riktigt stämmer och detta är då enligt mig. Annars kan det vara att mina svarta 2,5 mille kom ut ur den kassan när vi rånade bank igår eller nått för då fick vi något med 2,5 mille. Det kan ni till och med fråga de andra att vi gjorde bank rån.

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. ja har haft en batong en gång

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? nej verkligen inte detta var sjukt dumt och jag skulle gått till support direkt så skulle aldrig detta hända.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att om något inte stämmer ska man till support direkt och att man aldrig ska ljuga fast i detta fallet var det inte jag som ljög egentligen ifall ni var med när vi löste detta.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka