Valle Svensson | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Valle Svensson

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Användarnamn: Valle Svensson

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/markiis

Vad är ditt Hex-ID? 1100001145e8149 (Hex)

Hur gammal är du? 14+

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Valle Svensson och han är 29 år och är intresserad i polis yrket.
Valle bor själv i en enkel lägenhet då han mest prioriterar sitt jobb.
Valles uppväxt har varit väldigt svår då hans farsa var alkoholist som gjorde att Valle fick bo själv med sin morsa och hans syrra. Valle har alltid varit nyfiken och och han älskar verkligen att hitta på nya saker och om inte han får som han vill så kommer han alltid kämpa tills det sista.
Som sagt är han intresserad i polis yrket men också bilar, varje gång en sport bil har åkt förbi så har alltid Valle beundrat och avgudat den.
Valle har jobbat internationellt som insatsstyrkan i Spanien då han lärde sig massor av vapen, gisslan drama, rån m.m.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad därför att jag är en mogen och ärlig rollspelare. Jag försöker alltid göra så det blir kul för båda partierna, det menas med att jag spelar för att ha kul och inte för makt och pengar. jag skulle säga att jag är en som spelar för att skapa scenarion där jag både vinner och förlorar.

Hur många timmar har du på FiveM? 1013 H

GODKÄND

hej! du har blivit godkänd då jag tycker du har lagt ner tid och är en väll erfaren rp:are. jag kommer ge dig whitelist rollen i discorden. dock så måste jag veta vad du heter i discorden...

tack för du har valt just multistaden rp!

Med vänlig hälsning. pluto

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka