Nekad đ’± 𝒜 𝐿 𝐿 𝐾.... | Medlem ansökning [Blying]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
9
Reaction score
1
Vad Àr ditt namn i verkligheten? valter

Vad Àr ditt discord namn? uffe05

Vad Àr ditt födelsedatum? 3 Januari 2008

BerÀtta om din karaktÀr. min karaktÀr heter valle Eriksson o Àr 23 Är gammal o kommer frÄn sverige o hans uppvÀxt var inte sÄ bra dÄ hans pappa drack mkt alkohol o tog droger i samband o hans slog valles mamma mkt nÀr hon inte lyssnade, o hans pappa va o aggresiv mot valle o han fick inte göra nÄt kul som hans andra kompisar fick göra, o en gÄng skulle han fÄ följa me hans kompis till lisebeg o han var sÄ taggad men 1 dag innan dem skulle Äka sÄ sa hans pappa att han inte fick följa me till liseberg o dÄ blev valle jÀtte ledsen o sprang in pÄ sitt rum o började grÄta jÀtte mkt o dÄ kom hans mamma o viskade kom vi drar o pappa frÄgade vart dem skulle dÄ sa dem vi ska handla lite mat tills ikvÀll sÄ drog dem ivÀg gick till valles kompis o valles mamma frÄgade om dem fick bo dÀr ett tag o dem sa sjÀlvklart fÄr ni de o sÄ bodde dem dÀr i 1 mÄnad o till slut ringde valles pappa o sa vart Àr ni ni skulle jue bara handla o dÄ sa valles mamma de va 1 mÄnad sen jag sa de har due glömt de redan? o han bara oj de mÄste jag glömt? o dÄ sa valles pappa vart Àr ni dÄe o hon sa skit i de due han bara vart Àr ni men sen la valles mamma pÄ,,, nue hade de gÄtt ett tag o nue Àr han 20 Är o hade inge jobb för att hans pappa sa nÀr valle va liten att han inte ville att han skulle gÄ i skolan dÄe han knarkade mkt o drack alkohol men valles mamma sa joe han mÄste gÄ till skolan de Àr bra me skola,, o valle Àr nu 20 o funderar pÄ hur han ska fÄ pengar han bara jag gör ett rÄn o han gjorde ett rÄn o tjÀnnade 20 tusen kr o han Äkte ditt för de 3 Är o nue vill han bara flytta frÄn staden o dÄ ringde hans kompis love och sa kom till unive staden finns jÀtte mkt kul att göra hÀr o dÄ sa valle ja jag kommer!!

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra me sÄ bra rp jag kan göra roliga scenarion o intensiva scenarion o social rp

Vad innebÀr det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att bÄda karaktÀrerna/gÀngen ska vinna ett scenario sÄ det inte blir orÀttvisst och trÄkigt scenario, man vill ha ett sÄ bra scenario som möjligt som bÄda vinner i.

Har du lÀst och förstÄtt serverns regler? Kan du ge exempel pÄ nÄgra av dem? Jag kan alla regler dÄ jag spelat krim och vanlig medlem pÄ unive förut och 3 Àr t.e.x C-logg och innebÀr quitar för o skippa ett scenario, ett annat regel brott Àr Meta gaming du tar information utfirÄn din karaktÀr (ooc) och anvÀnder den innte i spelet senarm ett annat regelbrott Àr RDM man dödar dÄgon utan anledning.

Har du nÄgon erfarenhet inom rollspel? ja jag har erfarenhet dÄ jag har spelat pÄ unive innann och massa andra servers

Heter du samma pÄ discord som pÄ steam? Ja

Vill du berÀtta nÄgot mer om dig sjÀlv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ja jag heter valter och villl jÀtte gjÀrna börja spela pÄ unive dÄ jag har vÀnner som spelar hÀr

Nekad
Anledning:
Skriv rÀtt discord

Du fÄr ansöka direkt med rÀtt discord tagg. Lycka till nÀsta gÄng!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka