Nekad Valle | Ansökan till avrättning (Magick Mike)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Lyssna noga nu valle, det ni inte vet är att jag inte snitchat ner en ända person i erat gäng. Varken erat crip eller människa. Så kom inte hit med en massa bullshit, du vinner ingenting på det.
Jo för Leoh sa det till oss och det va så ballas hittade oss

Hur vet ni att ballas finns ic? Vi poppade alla er igår och tycker dessutom detta är en lite dum anledning till att avrätta någon då polisen redan vet om erat hus eftersom de var där igår och har även fått höra att mycket inte stämmer här.

Hur vet ni att ballas finns ic? Vi poppade alla er igår och tycker dessutom detta är en lite dum anledning till att avrätta någon då polisen redan vet om erat hus eftersom de var där igår och har även fått höra att mycket inte stämmer här.
Benim vet att ni finns ig och har även sagt det till oss samt har även Zenqy sagt att han har varit med i erat gäng. Visst ni dödade oss men då glömmer vi bara vad som hände just det scenariot (står även i reglerna)

Vill gärna även att du förklarar för mig vad som inte stämmer.

Benim vet att ni finns ig och har även sagt det till oss samt har även Zenqy sagt att han har varit med i erat gäng. Visst ni dödade oss men då glömmer vi bara vad som hände just det scenariot (står även i reglerna)
Valle, när jag från första början var med i ballas så var jag knappt aktiv, visste inte vart deras crip låg samt vilka som var med i gänget. Så därför så kan jag slutresultera med att jag aldrig ha kunnat komma med någon slags information gällande ballas.

Hahah benim vet inte alls ingen av oss känner honom

Valle, när jag från första början var med i ballas så var jag knappt aktiv, visste inte vart deras crip låg samt vilka som var med i gänget. Så därför så kan jag slutresultera med att jag aldrig ha kunnat komma med någon slags information gällande ballas.
Fast du var ju vid deras gänghus och tog ut en c4 och en thermite från deras förråd. Så där snackar du bullshit.

Fast du var ju vid deras gänghus och tog ut en c4 och en thermite från deras förråd. Så där snackar du bullshit.
Än sen om jag tog ut saker, ni kan ändå inte vet ett jack om var deras crip ligger då jag skärmdelade via discord. Isånafall har ni metat otroligt mycket

Alltså helt ärligt, tar detta med staffs snart. Ni kommer med så grova lögner som ni inte ens kan stå för.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka