- Personal
Shabbe
Admin
Personalmedlem
Admin
Koordinator
Kriminell Ansvarig
Support Ansvarig
Staff Manager
Jobbstyrning
- Meddelanden
- 434
- Reaction score
- 203
Ditt discord namn: Shabbe
Ditt Hex-ID: 11000014bbdc47c
Vad för typ av beslut gäller det? krim varning, sunt förnuft
Vem/vilka tog beslutet? WIlliam07
Varför tror du själv att beslutet togs? för att jag skött utanför mitt gänghus
Hur är beslutet felaktigt? Jag förstår att William ger ut varningen ifrån de han har fått in men de som inte har varit med i hans bedömning är att de inte är första gången de personerna / gänget kommer utanför vårat gäng hus samt att de precis innan de hade skjutit emot oss. De som jag försökte göra i detta fall va att kidnappa alla i dras bil genom att gå ut och rikta emot dem, men när jag riktar emot föraren så väljer han att FEAR RPa och köra där ifrån och då väljer jag att skjuta emot bilen då de bara några minuter innan hade skjutit emot våran president. Men vi kidnappade den andra killen i bilen.
Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: William har koll
Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja
Ditt Hex-ID: 11000014bbdc47c
Vad för typ av beslut gäller det? krim varning, sunt förnuft
Vem/vilka tog beslutet? WIlliam07
Varför tror du själv att beslutet togs? för att jag skött utanför mitt gänghus
Hur är beslutet felaktigt? Jag förstår att William ger ut varningen ifrån de han har fått in men de som inte har varit med i hans bedömning är att de inte är första gången de personerna / gänget kommer utanför vårat gäng hus samt att de precis innan de hade skjutit emot oss. De som jag försökte göra i detta fall va att kidnappa alla i dras bil genom att gå ut och rikta emot dem, men när jag riktar emot föraren så väljer han att FEAR RPa och köra där ifrån och då väljer jag att skjuta emot bilen då de bara några minuter innan hade skjutit emot våran president. Men vi kidnappade den andra killen i bilen.
Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: William har koll
Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja