Ej Antagen Valentino762 | Chef-jobb ansökan [Marja-Lisas] [T]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Valentino762

Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vilken chefs-position ansöker du till? Marja-Lisas

Vad heter du i verkligheten? Lucas

Vad är ditt användarnamn på discord? lucce.a

Ange ditt födelsedatum: 11 Augusti 2007

När fick du medlemskap på Unive? 1 månad sedan

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har vart ledning ett tag på marjas och, har fått bra respons från både bitr cheferna och chefen men även kunderna. Chefen rekomenderade mig även till denna positionen vilket stärker min känsla av att jag har gjort ett bra jobb som ledning på Marja-lisas än sålänge.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina framtida planer med Marja-lisa är att driva företaget framåt så mycket det möjligtvis går, på flera olika sätt som till exempel skapa en bra stämning bland alla anställda och se till så att deras aktivitet samspelar med varandra så att det kan bli ett så bra "flow" som möjligt på arbetet.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Om jag skulle bli chef så skulle min aktivitet i DC öka enormt så att jag är lättåtkomlig för alla och kunna planera framtida planer för marjas. Detta skulle såklart påverka min IG tid men jag skulle försöka vara aktiv IG så mycket som möjligt för att visa upp mig för dem anställda och vara där ifall de har några frågor.

Har du läst våra grundregler? Ja

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Stor + Rep !

Gammla chefen här!

Av alla ansökningar ligger min röst här.
Aktiv driven och kompetent tänkt grabb.

Bör verkligen bli tillsat. Satt som min ledning.

Tillbaka