Antagen Valentino1 | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Valentino1

Medlem
Meddelanden
321
Reaction score
-15
Vad är ditt namn i verkligheten? Valentino

Ditt discordnamn: Valentino1

Ange ditt födelsedatum 2006-01-27, 18 år.

Varför ska just du bli staff? Jag anser att jag borde bli staff så jag kan lösa alla dessa problem som inte fungerar på unive, alla lallare som kommer in för att förstöra för spelarna & förstör rp upplevelsen måste bort, alla kriminella som endast utgår efter makt & pengar måste också bort från servern, Jag anser att jag borde bli staff då jag är en person som sätter mina mål och ser till att det går i uppfyllelse, säger jag att krim rpn ska förbättras, då ska krim rpn förbättras. Jag är som person väldigt engagerad, genomtänkt och seriös inom mitt arbete och kommer därför bidra med en god gärning i staff teamet.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Självmant skulle jag anse att de brist på sociala delen, den socialarp är jätte torr, det behövs mer utav det, specifikt i den kriminella delen, Det jag som spelare upplever är att alla åker runder i sina snabba bilar, åker fram till folk, frågar vilka dom är med, hoppar ut sedan riktar, skit tråkigt om ni frågar mig, jag skulle vilja se mer kidnappningar, mera sociala scenarion där gäng även snackar utan vapen och har en helt vanlig konflikt, då allt inte behöver ske med att råna/kidnappa/skjuta.
Tycker även de viktigt att vi får bort alla spelare som använder tredjepartsvaror, såsom softaim och liknande, detta har blivit en stor sak på servern och de verkar vara väldigt normaliserat och att staffsen inte lägger så mycke energi på det.

Jag anser också att staffs ska vara mer uppriktiga gällande reglerna då de finns väldigt mycket regler som ligger i de "mörka hörnet" mycket av reglerna vi har på servern tas inte upp och tas heller inte återgärder utav, dessa är t.ex röstreglen, jag har sett flertalet personer med extremt ljus röst, men har aldrig sätt en endaste staff som är villig att ta tag i de, även om de är en "liten" regel så är de fortfarande en regel, vilket som ska följas, säger inte att alla staffs ska banna alla som har ljus röst men ta dom ialafall till support och hänvisa dom till voicechanger. Samma gäller angående kidnappningar på sjv, polis och liknande, detta är väldigt normaliserat och görs väldigt ofta, trotts det sker de inga återgärder eller att staffsen tar upp det.

Sedan är de ju alltid saker som kan förbättras, vanliga lagliga rpn kan såklart även förbättras, t.ex att mekaniker, Sjukvårdare, poliser och liknande drar ut mera på sina scenarion, använder sig mera utav /me och liknande.

Annars om jag som staff nånsin gör fel kommer jag därmed ta lärdom av mina misstag.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Blir jag staff nu kommer jag snacka ihop mig med samtliga staffs som är villiga att hjälpa mig med detta, jag säger hur jag tänker, de säger hur de tänker, vi sammanfattar och kommer fram med bra beslut för vårat och spelarnas bästa. Vi gör det vi kan av situationen för att förbättra rpn, vi tar kontakt med de kriminella t.ex och visar dom att de inte är okej att bara gå fram o fråga vems gäng någon är med i då det utgår ifrån suntförnuft, vi visar även att vi står för de vi säger och börjar ta återgärder på dessa grejer, Gällande reglen grejen jag skrev, där anser jag att vi staffs börjar snacka ihop oss och tar upp det med spelarna samt börjar ta återgärder på folk så dom verkligen inser att det är fel och inte är tillåtet.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att man är seriös inom sitt arbete, att man behandlar alla spelarna med respekekt, dsv så man själv vill bli behandlad, Man tar tag i saker och ting, får bort alla lallarna och gör sitt bästa för att förbättra spelarnas upplevelse.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag går ju i 2ndra ring i gymnasiet, så varenda vardag slutar jag runt 15:40, så där kommer jag ej spela då jag alltid kommer prioritera min skola före ett spel, men så fort jag är hemma vilket är runt 16:00 så kan jag alltid spela fram tills minst 00:00. Alltså alltid under min fritid som inte stoppar mig från att spela så kommer jag alltid kunna staff arbeta. Jag kommer ju självfallet ta staff arbete före rpande.

Hur länge har du spelat på Unive? sedan 2020-05-30.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja jag är ju bekant med att prata i support och lösa olika sceanrion, annars nej inte riktigt.

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? Jobb

Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka