Nekad Valentino02 | Medlem ansökning [Bogha1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Valentino02

Icke Medlem
Meddelanden
109
Reaction score
13
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198150246753/

Vad är ditt namn i verkligheten? Valentino

Vad är ditt discord namn? Dmot#4507

Vad är ditt födelsedatum? 30 Maj 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ahmad Whaleed är 19 år gammal och är född i syrien men flyttade tidigt till en liten by utanför Göteborg med hans kusin johan bernsson och moster där han tidigt började med kriminalitet på grund av de filmer han kollade på när han var yngre som till exempel scarface och maffiabröder.


Ahmad såg mycket upp till de killarna i filmerna och började långsamt men säkert forma sitt liv efter deras där han alltid försökte gå i de dyraste och finaste kläderna som han sett i filmerna.

Ahmad flyttade dock till Unive ganska snabbt efter han flyttade till byn utanför göteborg på grund av bråk och problem med rivaler från andra gäng.

Ahmad ville inte bara köra dyra bilar och gå i dyra kläder men också kunna försörja den lilla familj han hade kvar då det hände en olycka med resten av hans familj som han inte vill prata om.

Ahmad såg stora möjligheter i kriminella drog verksamheter där han hade hört från några kompisar att det fanns stora pengar att tjänas snabbt som han är väldigt intresserad i.

Ahmad började med mer och mer grov kriminalitet och snabbt försvann hans riktiga mänskliga medkänsla och nästan alla hans känslor alls och han började snabbt bli ett som många kallat honom “monster”.

Ahmad såg inte problemet i att han inte hade medkänsla och kunde utan problem dölja hur han var på riktigt och på ytan till folk han känner och träffade var han en spastisk glad kille men på insidan var han känslokall lätt att hetsa.

Men Ahmad såg han känslokallhet som en styrka för att kunna driva hans kriminella bransch där han nu försöker utveckla och flytta över och koppla sig till de större gängen och samarbeta med dom för att nå sitt mål av ekonomisk frihet.

Ahmad jobbade hårt för att nå de större gängen och långsamt men säkert, person efter person så lyckades han bygga en bro mellan gängen.

Ahmad har nu byggt upp en stark relation till de större gängen i stan och hans stora intressen är nu är att: röka hasch, gå på klubben och försöka ragga upp en tjej. gå på bilträffar och som ahmad själv kallar det han gör “drifta cash”

Ahmad är nu helt känslokall och har ingen medkänsla men han döljer det bra och kan gå runt i staden som vem som helst men innanför den mjuka utsida så är det en man skadad av droger, våld och förloss av nära och kära.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att just jag ska bli medlem på unive för jag tar rp väldigt seriöst och försöker ha riktig inlevelse och bryter aldrig karaktär och jag har spelat här på servern väldigt länge utan att vara medlem (jag har spelat sedan kanske mars 2020 kan dock ha fel men ungefär) jag har skaffat många kontakter och många känner igen mig när jag är ute i staden och härjar som jag ofta är eftersom jag är inne och spelar ganska ofta nu för tiden och för att jag hjälper folk som är nya på servern med att typ ge dom bilar eller pengar för jag vet att det är svär när man börjar på en server och jag vet att jag älskar det när någon hjälper mig.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? för detta är min favoritserver på grund av att det är så mycket folk dygnet runt nästan så man kan komma in när som helst och spela med folk och träffa nya personer då jag tycker att det är väldigt kul att träffa och glida runt med ny personer ofta.

Hur hittade du Unive? jag hade precis skaffat fivem så jag kollade såklart efter bra svenska servrar då min kompis hade sagt att det fans bra svenska servers då hittade jag multistaden som det då hette så jag spela första gångerna när det hette multistaden för ett tag sedan men sen så blev jag upptagen med mycket annat irl så jag inte kunde spela så ofta. men nu är jag tillbaka och är ofta online

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna luta mig tillbaka och ta det lungt vid datorn och inte behöva spela hetsiga skjutarspel varje gång och kunna göra bra ifrån mig på servern och göra det trvligt för alla så alla kan ha en bra tid när dom spelar på servern

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att få kriminell roll och kunna tjäna mycket pengar så jag kan köpa många dyra bilar och hjälpa mycket folk som jag har förklarat i historien om min karaktär Ahmad Whaleed. hela mitt mål är att kunna chilla med folk och hjälpa sndra så väl jag kan.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? just nu gör jag inte. för jag spelar bara på unive för jag tycker att unive nog är den bästa servern jag kan tänka mig.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top