Nekad Bodgein2.0 | Medlem ansökning [.danidorito]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bodgein2.0

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Benjamin

Vad är ditt discord namn? Bodgein#3388

Vad är ditt födelsedatum? 4 Februari 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Ahmad Alfir 25 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll glad spontan

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bakgrund: Ahmad Alfir föddes och växte upp i ett land präglat av fattigdom och osäkerhet. Från unga år tvingades han navigera en värld där överlevnad var en daglig kamp. Detta ledde honom till att fatta dåliga beslut och involvera sig i kriminalitet som ett sätt att försörja sig och få tillgång till en bättre livsstil. Hans handlingar, även om de var drivna av omständigheterna, satte honom i konflikt med lagen och formade hans förflutna. Efter många år av osäkerhet och problem med rättvisan, beslutade Ahmad sig för att bryta med sitt gamla liv och söka en ny väg. Han flyttade till denna nya stad med förhoppningen att få en ny chans, där han inte skulle behöva leva i skuggorna av sitt förflutna. Framtidsplaner: Ahmad har bestämt sig för att lämna sin kriminella bakgrund bakom sig och bli en laglydig och respektfull medborgare. Han vill skapa en stabil framtid för sig själv, och med tiden bidra till samhället på ett positivt sätt. Hans mål är att få ett ärligt jobb, bygga långvariga relationer med de omkring honom och lämna det förflutna där det hör hemma. Ahmad är medveten om att det kommer att krävas tid och ansträngning för att förändra sitt liv, men han är fast besluten att göra det rätta och ge tillbaka till den stad som nu erbjuder honom en chans till en bättre framtid.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till väldigt hög och realistik rp då jag har rp i över 3k timmar och har spelat på denna server sen 2020 men nu förra året bestämde jag mig för att ta och fokusera på skolan och slutade då rp men nu är jag tillbaka och ville ge andra den glädjen jag får när jag rp:ar

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att du tillexempel ska stanna vid ett trefikstopp och inte åka därifrån eller vid ett butiksrån ta dina straff och inte lalla under förhör utan att göra det bästa av sitvatuonen

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM-man dödar nån utan anlding VDM-använder sitt fordon som ett vapen, Powergaming1-omnäskliga krafter/rp:ar inte på skador Powergaming2-du spelar för makt o pengar, finns massa mer

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej inte vad jag kommer på

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka