Nekad Valentino02 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Valentino02

Icke Medlem
Meddelanden
109
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/MrDogFamilyFuckYou/

Ditt Hex-ID: steam:11000010b52e161

Vad är din discord tagg? AHMAD WHALEED BRE#3267

Vem var det som bannade dig? philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: philip bann.JPG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag blev avstängd för att jag begick ett grovt regelbrott, Det jag gjorde var att jag och min kompis på något sätt listade ut att om man spammade sälj knappen när man sålde bilar från suzies där vi jobbade så kunde man få allt från 2-70st bilar där bara en gick att ta ut ur garaget och resten behövdes ringas in för att kunna användas. min kompis gjorde bugget för det mesta så krängde jag av bilarna i bulk för det mesta till antingen folk jag kände eller randoms. Jag hade återförsäljare, alltså folk jag sålde i stora mängder till så sålde dom ut bilarna en och en till folk. Detta som jag gjorde påverkade ekonomin stort på servern. Jag vet att det nyligen hade varit wipe och ekonomin var ganska bra då.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Just precis innan jag blev bannad så hade jag kört till sjukhuset och släppt av en kille som jag antagligen hade råkat köra på eller som jag hade hittat deckad på marken. Precis efter jag hade släppt han där så går jag ut så kollar jag snap och dc snabbt då hade min kompis skickat ett meddelande till mig med en bild på att philip320 hade taggat mig i unive dc och min kompis frågade "vafan har du gjort nu" så jag svarade att jag inte har någon aning för jag tänkte inte på vad jag hade gjort då, Precis efter han skriver de och jag kollar tillbaka till fivem så blir jag permanent bannad för modding. Jag kan inte lova att det är exakt exakt vad som hände för det var ungefär ett halvår sedan det hände men det är så jag kommer ihåg det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag anser att Philip320 hade helt rätt med att banna mig från servern för jag gjorde fel och jag påverkade serverns ekonomi stort, Men jag ber om en andra och sista chans på servern. När jag gjorde detta så menade jag inte att skada servern så som jag gjorde men jag tänkte inte till så mycket när jag gjorde det. Jag förstår att när jag gjorde detta så fick jag en oschysst fördel mot andra spelare på unive och det var ett misstag som jag ångrar väldigt mycket.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad flera gånger innan från unive då jag har kört på servern sen runt mars 2020 ungefär (tror jag) Det som jag har blivit bannad för är lall, sunt förnuft, halv ooc, rdm, snor tjänstefordon, vdm, rasism och korruption inom yrke, Nästan alla bans jag har åkt på har jag överklagat och fått godkända och många av dom har du själv godkänt Philip. Jag har gjort många misstag på servern och det vet jag men som jag sa innan så ber jag om en enda sista chans. Om jag gör ett regelbrott som får mig bannad kommer du inte se en överklagan från mig igen, då förstår jag att det var sista chansen och jag accepterar det, men så jag har sett så har folk fått komma tillbaka till unive efter dom har gjort regelbrott på ungefär samma nivå. Jag har varigt en trogen unive spelare och hållt mig till unive bara under min tid här.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? I helhet finns det väldigt många saker jag kunde ha gjort annorlunda.

för det första skulle jag ha rapporterat detta bugget så fort jag hittade det.

för det andra så skulle jag ha skitit i att använda det för att tjäna pengar om jag då valde att inte rapportera det.

För det tredje så borde jag ha tänkt på hur det jag gjorde hade kunnat påverkat servern, spelarna och Staffsen, jag förstörde för många och jag ångrar det väldigt mycket.

helt enkelt så finns det många saker jag borde ha gjort annorlunda men inte gjorde, I framtiden om jag får komma tillbaka så är det att följa reglerna.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag vill börja med att säga att jag ångrar det jag gjorde väldigt mycket och att det var väldigt dumt att göra det. Jag har lärt mig att göra det som jag gjorde förstör för alla andra som följer reglerna på unive. Jag har gjort fel och det vet jag och jag ångrar det men jag ber om en sista chans på unive för det är ett så underbart community med många goa personer och mycket roligt rp.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes baby

Senast ändrad:
allt jag ber om är en absolut sista chans så jag kan bevisa att jag har lärt mig, ser du något alls av mig så permanent banna mig direkt

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka