Nekad Valentino02 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Valentino02

Icke Medlem
Meddelanden
109
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/MrDogFamilyFuckYou/

Ditt Hex-ID: steam:11000010b52e161

Vad är din discord tagg? AHMAD WHALEED BRE#3267

Vem var det som bannade dig? philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: philip bann.JPG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad för att Jag använde en bugg för att få 500 bilar, vilket är emot reglerna på servern. Buggning är inte rättvist eftersom det ger en spelare en orättvis fördel och förstör spelupplevelsen för andra. Det underminerar också tilliten i spelgemenskapen och skapar en fiendtlig miljö. Att bli bannad är en påminnelse om att reglerna är viktiga och att alla måste respektera dem. Det är också en chans att ta ansvar för mina handlingar och lära mig av dem för att ha en positiv spelupplevelse för alla på servern.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. precis innan jag blev bannad är jag lite osäker på vad som hände för det var ungefär 4-5 månader sedan men detta är ungefär vad som hände. Jag släppte av en kille vid sjukhuset som jag antingen råkade köra över eller hittade deckad på marken så efter jag släppte han så gick jag ut ur sjukhuset och kollar på telefonen och discord lite snabbt och då ser jag att en kille jag inte har snackat med på ett tag hade skrivit till mig och han hade skrivit "haha vafan har du gjort nu" och så skickade han en bild på att philip320 hade taggat mig i unive discord servern så jag svara han "ingen aning haha" då kollar jag över på fivem igen och precis då blir jag kickad och permanent bannad för modding.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vill börja med att be om ursäkt för mina handlingar och för eventuella problem som jag orsakat genom att använda buggen. Jag inser nu att mina handlingar var oetiska och bröt mot reglerna på Unive Jag förstår att mina handlingar har skadat servern för andra spelare och jag tar fullt ansvar för mina handlingar.

Jag är redo att göra rätt genom att respektera Unives regler och följa dem noggrant i framtiden. Jag har länge haft ett stort intresse för unive i synnerhet. När jag upptäckte den här buggen, kunde jag inte motstå frestelsen att använda den för att få bilar snabbare och lättare.

Jag var omedveten om vilka konsekvenser detta skulle ha för andra spelare på Unive. Jag trodde att det bara skulle påverka mig och mitt eget spel och kanske någon annan. Men när jag väl blev bannad och fick tid att reflektera över mina handlingar, insåg jag att jag hade fel. Jag förstod att mina handlingar bröt mot grundläggande etik och moral, och att de påverkade andra spelare på ett sätt som jag inte hade tänkt på. Jag kände mig genast skamsen och ångerfull över mina handlingar.

Jag är medveten om att det finns andra spelare på Unive som har rätt att spela på rättvisa villkor, precis som jag själv. Genom att använda buggen för att få bilar, gav jag mig själv en orättvis fördel gentemot andra spelare, och det var inte rättvist. Jag är villig att ta ansvar för mina handlingar och göra rätt genom att respektera Unives regler och följa dem noggrant i framtiden.

Jag vill fortsätta att uttrycka min djupa ånger över mina tidigare handlingar och deras konsekvenser på Unive. Jag inser nu att mina handlingar var själviska och skadliga för spelupplevelsen för andra spelare. Jag har inte bara brutit mot reglerna, utan också mot de grundläggande principerna för rättvisa och likhet i spelet. Jag kan försäkra alla att jag har lärt mig min läxa och är redo att göra rätt genom att följa Unives regler noggrant i framtiden.

Jag vill också betona att jag fullt ut accepterar de konsekvenser som mina handlingar har haft och att jag är villig att ta ansvar för dem. Jag kommer att göra mitt bästa för att återbetala den skada jag har orsakat och för att visa min uppriktiga ånger för mina handlingar. Jag vill visa andra spelare och moderatorer på Unive att jag är en ansvarsfull och lojal spelare som vill bidra positivt till gemenskapen.

Jag hoppas innerligt att ni alla kan förlåta mig för mina tidigare handlingar och ge mig en chans att visa att jag är villig att göra rätt. Jag har lärt mig mycket från den här erfarenheten och kommer att använda den som en läxa för framtiden. Jag lovar att jag kommer att arbeta hårt för att återuppbygga förtroendet hos de andra spelarna och moderatorerna på Unive och att jag kommer att bidra till en positiv och inkluderande spelupplevelse för alla. Tack för att ni lyssnade på mig och jag ser fram emot att fortsätta spela på Unive med respekt och ärlighet. Så jag tycker att det var helt rätt att banna mig men jag tycker att jag förtjänar en andra chans.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Under min tid på Unive-servern har jag blivit bannad flera gånger för olika anledningar. En av dem var för rasism, men när jag satt med staffs i support och lyssnade på klippet kunde jag förklara att jag inte sa det som de trodde att jag sa. Det lät bara så på grund av hur jag pratar in character.

En annan gång blev jag bannad för korruption inom yrket, men jag överklagade beslutet och utvecklade på vad som hade hänt så godkändes min överklagan.

Jag har också tidigare blivit bannad för Lall, Sunt förnuft och andra små saker som var korta banns som ofta blev överklagade och godkännda.

Jag har också upplevt att många av mina banöverklaganden har blivit godkända av dig själv Philip..

Trots mina tidigare problem med att bryta mot reglerna på servern kommer jag alltid att spela på ett rättvist och etiskt sätt, Där jag tar ansvar för mina handlingar.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? När man spelar ett spel och stöter på en bugg som gör att man kan få fördelar över andra spelare, kan det vara frestande att utnyttja den buggen. Men som jag lärt mig, så är det inte rättvist eller etiskt att göra det. Om jag hamnar i en liknande situation igen i framtiden, finns det flera saker jag kan göra annorlunda.

För det första, istället för att använda buggen för att få en ojust fördel, skulle jag ha rapporterat den till spelutvecklarna så att de kunde ha åtgärdat den. Detta skulle ha varit till nytta för alla spelare, inklusive mig själv, eftersom det skulle ha hjälpt till att säkerställa en rättvis och balanserad spelupplevelse. Genom att rapportera buggen skulle jag ha gjort en positiv insats för spelgemenskapen och bidragit till att upprätthålla en sund och rättvis spelupplevelse.

För det andra, nu när jag har valde att utnyttja buggen, skulle jag ha tänkt på de potentiella konsekvenserna av mina handlingar. Att använda buggen skulle ha gett mig en orättvis fördel gentemot andra spelare och kunnat förstöra spelets balans. Därför skulle jag ha övervägt om det var värt att riskera att bli bannad eller att orsaka en ojämlik spelupplevelse för andra spelare.

För det fjärde, om jag ändå valde att utnyttja buggen, skulle jag ha stått för mina handlingar och tagit ansvar för dem. Att erkänna mina misstag och be om ursäkt för mina handlingar skulle ha varit ett steg i rätt riktning för att återupprätta förtroendet hos moderatorer. Att ta ansvar för mina handlingar skulle ha visat att jag var villig att göra rätt och respektera reglerna. Sammanfattningsvis finns det flera saker jag skulle ha kunnat göra annorlunda när jag buggade fram 500 bilar i spelet. Att rapportera buggen, överväga konsekvenserna av mina handlingar, Hålla stenkoll på reglerna och inte bryta dom med mening och ta ansvar för mina handlingar är alla steg som jag skulle ha kunnat ta för att undvika att bryta mot reglerna och skada spelgemenskapen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Som en del av min strävan efter att göra rätt, vill jag också ta tillfället i akt att tacka de moderatorer och andra spelare på Unive som har hjälpt mig att förstå konsekvenserna av mina handlingar och stöttat mig i min strävan att förändra mitt beteende. Jag har insett att det är viktigt att vara en del av gemenskapen och att samarbeta med andra spelare för att skapa en positiv spelupplevelse för alla.

Jag vill också betona att jag inte har några illvilliga avsikter mot Unive eller dess spelare. Jag är en passionerad spelare som älskar att spela på Unive och som vill ha en positiv spelupplevelse tillsammans med andra spelare. Jag är redo att göra vad som krävs för att återuppbygga förtroendet hos de andra spelarna och moderatorerna på Unive

Jag har också lärt mig att det är viktigt att kommunicera med andra spelare och att vara en del av den gemenskap som finns på Unive. När jag använde buggen för att få bilar, isolerade jag mig själv från gemenskapen och gjorde mig själv till en ensam varg. Jag insåg att jag måste engagera mig mer i gemenskapen och interagera mer med andra spelare för att få ut det mesta av min spelupplevelse.

Jag förstår hur mycket jag påverkade både ekonomin och spelarna i sig med dessa bilar jag och min kompis fick fram, vi har påverkat alla väldigt mycket inklusive staff teamet med alla rapporter och frågor om dessa bilar som någon köpte och sen inte kunde få ut ur sitt garage.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes baby

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka