Accepterad Vager22 | Medlem ansökning [Issa]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vager22

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Andre

Vad är ditt discord namn? redhawk11

Vad är ditt födelsedatum? 10 December 2005

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jalle andersson, 18 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, seriös och noggrann/smidig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jalle Anderson växte upp som en ganska tyst kille som många inte lade märke till. I orten var han mest han där lilla grabben och kallades för lillen som följde efter de äldre utan att säga mycket. Med tiden började Jalle hänga mer på torget och kom in i grejer som egentligen inte var menat för honom. Han började sälja småsaker åt de äldre och var tyst om de och det gjorde att de äldre börja gilla honom och ge honom mer ansvar. Plötsligt var han inte längre den töntiga killen. Men ju mer Jalle såg av den undrevärlden. Efter ett tag började folk i området veta vem Jalle var och fler började lyssna på honom. Till slut var Jalle inte längre den tysta killen som ingen kände utan en ledande figur som andra respekterade.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en hög nivå rp samt bygga på roliga och sociala scenarion

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag spelar för att båda parterna ska ha roligt i ett scenario inte bara så att jag har roligt

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? t.ex rdm där man inte får döda nån utan nån andleding och fearp där man ska värna för sitt liv

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej tack

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Vad kan du bidra med till serverns RP?

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

jag kan bidra med bra och seriös rollspel, god beteende och respekt mot andra, spela ofta alltså aktivitet och följa reglerna. bygga relationer, skapa scenarios som är social och kul för båda parterna

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka