Accepterad vadskamanheta | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

vadskamanheta

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199213520765/

Ditt Hex-ID: 11000013f49f18d

Vad är din discord tagg? hasson1.

Vem var det som bannade dig? savage

Bild på banmeddelande: 69300-f8b05920f405acef050a4b596b17214d.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Efterrsom jag hoppade ut ur bilen medans den var i farten, det var dumt nog.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi jagade på dom vi påstog vara fiender och vi körde efter dom eftersom dom hade deras bil. Senare så började vi sakta ner samt så gjorde dom det. Dom börja öppna eld och jag trodde att vi skulle hoppa ut eftersom det var en låg vart vi körde. Efter så hoppade ut eftersom jag trodde vi skulle stannablev ner smälld men överlevde och mina grabbar sköt ner resten.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej 100% rätt av bubble gum att banna mig för man ska inte ha ett sånt betende.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har lärt mig av alla bannsen och sällan gjort om dom som pwg och och lall och förbättras för varje gång, tog lärdom

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? tänka en gång extra och inte hoppa ut. som sagt

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag och har tagit lärdom., tänka på mina drag

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka