Accepterad Vad säger du g | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vad säger du g

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Användarnamn: Vad säger du g

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198286230764/

Vad är din discord tagg? Vad säger du då #8311

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? suntförnuft

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker inte jag gjort fel körde för fort i stan för kolla hur fort hyrbilen accelerar jämfört med min vanliga. Åkte 100 i stan ungefär men bromsade in. Polisen finns för en anledning i rp man ska inte få ban för man åker för fort. De är polisen jobb. Så tycker de felaktig ban

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. Ja för rdm gz och suntförnuft

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja inte köra fort men körde direkt inte 200 i stan och bromsade in för varje rödljus jag såg tycker admin gjorde fel jobb. Admin ska inte behöva lägga ban för det. Polisen får ta folk som kör för fort ist. Skulle inte säga jag gjorde fel men kan tänka på de framtiden.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej har jag inte mer en att man inte får köra 1 km över 80 i stan.

Har du läst våra regler? Ja

Du körde alldeles för fort, fel sida av vägen, klippte alla röda samt krocka in i lyktstolparna.

Du körde alldeles för fort, fel sida av vägen, klippte alla röda samt krocka in i lyktstolparna.
Röda är inte direkt orealsitk har gjort de flera gånger irl när jag åkt epa

för fort är inte orealsiskt heller har video när jag och några åker 180 med epa på motorvägen

fel fil får polisen fixa alternativ kick och skriva ( körde fel fil sköt trafiken) eller kan ringa polisen berätta

Tycker det är bättre än utan förvarning får en flyg biljett från servern kommer bli roligare rp för allihoppa.

sen jag körde lyckstolpar servern laggar så de ser ut som de för andra men för mig gjorde jag ej detta isf vill jag ha video på det.

Stort missförstånd skulle jag kalla detta

så du gillar att lägga ban så fort ett litet skit misstag i trafiken sker poliser på rp finns för en anledning använd poliser och inte kunna banna folk direkt nåt litet sker. Har sett folk bränna 200 i stan vad hänt med dom inte ett jack shit. Tycker detta felaktig ban utav dig. Men absolut ska jag va så pettig i trafiken om du vill jag vara det. Men ska jag ge dig kritik så tycker jag detta är felaktig kunde gjort ett bra scenario av detta men valde flygbiljett. Blir jag unbannad idag kommer inte detta upprepas om ni tycker man ska så noga i trafiken.

så du gillar att lägga ban så fort ett litet skit misstag i trafiken sker poliser på rp finns för en anledning använd poliser och inte kunna banna folk direkt nåt litet sker. Har sett folk bränna 200 i stan vad hänt med dom inte ett jack shit. Tycker detta felaktig ban utav dig. Men absolut ska jag va så pettig i trafiken om du vill jag vara det. Men ska jag ge dig kritik så tycker jag detta är felaktig kunde gjort ett bra scenario av detta men valde flygbiljett. Blir jag unbannad idag kommer inte detta upprepas om ni tycker man ska så noga i trafiken.
Det du säger är att du sett flera som gjort det, det är för att det är ett allmänt serverproblem och det är därför vi vidtar åtgärder på det för bättre RP. Det är orealistiskt vad du än gjort IRL eller säger så är det orealistiskt att man åker 200 förbi i en stad. Du får absolut tycka att det är rimligt, men det är inte den RPn vi vill se på servern och därmed stänger vi av spelare som inte följer det. Om du känner att du inte kan följa det uppmanar vi dig till att leta efter en server med lägre RP och som tolererar denna typ av RP.

Det du säger är att du sett flera som gjort det, det är för att det är ett allmänt serverproblem och det är därför vi vidtar åtgärder på det för bättre RP. Det är orealistiskt vad du än gjort IRL eller säger så är det orealistiskt att man åker 200 förbi i en stad. Du får absolut tycka att det är rimligt, men det är inte den RPn vi vill se på servern och därmed stänger vi av spelare som inte följer det. Om du känner att du inte kan följa det uppmanar vi dig till att leta efter en server med lägre RP och som tolererar denna typ av RP.
Faxx

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka