Ej Antagen Vacwille™ | Chef-jobb ansökan [Securitas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vacwille™

Aktiv Medlem
Servervakt
Meddelanden
230
Reaction score
91
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Securitas

Vad heter du IRL? William

Vad heter du på discord? Vacwille

Hur gammal är du? 16

Hur länge har du spelat på Unive? sedan 2021 till och från.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer att. Analys av nuvarande arbetsuppgifter Kartläggning: Börja med att noggrant kartlägga de nuvarande arbetsuppgifterna. Identifiera vilka uppgifter som är mest tid- och resurskrävande, samt vilka som ger mest värde till företaget. Utmaningar: Samla feedback från medarbetare om de utmaningar de står inför i sitt dagliga arbete. Vad är de största hindren? Finns det onödiga steg i processerna som kan tas bort?. SÄTTA TYDLIGA MÅL: jag kommer att Definiera vad vi vill uppnå med utvecklingen. Det kan vara att förbättra effektiviteten, öka medarbetarnas trivsel, eller förbättra kvaliteten på utfört arbete. Utbildning och kompetensutveckling Kompetensbehov: Identifiera vilka nya färdigheter eller kunskaper som krävs för att medarbetarna ska kunna utföra de utvecklade arbetsuppgifterna på bästa sätt. Utbildningsplan: Skapa en utbildningsplan över hur vi ska lägga upp utb. INFÖRSKAFFNING av ny teknik eller verktyg Förbättra arbetsmiljön Fysisk miljö: Skapa en arbetsmiljö som stödjer medarbetarnas produktivitet och välmående.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har varit anställd här flera gånger mellan 2021 och 2024. jag har jobbat som securitas på flera andra servrar med så kan en del om yrket och vad våran uppgift är.

Hur ofta kommer du vara inne? 4-5h om dagen veckan ca 15-35h

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Absolut

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nope

Har du läst våra Regler? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka