Antagen Vacwille™ | Chef-jobb ansökan (Realpaolo23)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vacwille™

Aktiv Medlem
Servervakt
Meddelanden
230
Reaction score
91
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen

Vad heter du i verkligheten? William

Vad heter du på discord? Vacwille

Ange ditt födelsedatum: 10 Februari 2008

Hur länge har du spelat på Unive? till och från 2021. men nu senast så kom jag in vid 2024-08-12 och varit medlem sedan 2024-08-13

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Har du några tidigare erfarenheter, isåfall berätta hur de kan hjälpa dig som chef Jag har varit bitr chef på andra jobb så vet hur det fungerar med sån position. Jag har suttit som chef på många andra servrar så jag vet hur man ska bete sig och vara mot sina kunder och personal. Genom mina erfarenheter så kommer jag passa som chef för att kunna driva ett företag/yrke. Jag kommer se till att aktiviteten är bra och kommer hålla sten koll på alla anställda så dom inte är koruppta. Genom att vara koruppt som är ett reglebrott så kommer jag sparka dom får jobbet och rappotera dom / den till en staff på unive.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Jag siktar på en hållbar plan som kommer leda mekonomen framått och jobba för att omsätta + i pengar. Jag kommer alltid att se till att Mekonomen kommer vara öppet minst 3h per dag. på helger ska det vara öppet längre tid.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? min aktivitet som chef kommer vara ganska hög. Jag kommer aboslut ha den tiden som krväs att vara chef

Har du läst våra Regler? ja

Vidare till muntliga intervjun, du har 48h på dig att ta intervjun innan du blir automatiskt nekad, lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka