Accepterad Vaanix | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vaanix

Icke Medlem
Meddelanden
536
Reaction score
44
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198884807940/

Ditt Hex-ID: steam:1100001371b6504

Vad är din discord tagg? mrvanix7

Vem var det som bannade dig? Kabbe

Bild på banmeddelande: kabbe.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Kabbe valde att manna mig därför att jag sköt två spelare precis utanför marja-lisa

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ABO R3D slog mig så att jag dog och andra spelare där, får ress och han tog sönder mopeden ig och vägrade att laga den. Då väljer jag att hämnas genom att skuta han till döds samt hans kompis. Men hans vän överlevde.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen var helt rätt då jag gjort regelbrott och då jag dödad spelaren. Jag och abo har diskuterat i support och dragit ett sträck över det. Det som ledde till detta var att abo hetsade emot mig och jag var på dåligt humör och döda honom. Det jag har lärt mig ifrån denna ban är att inte ta rpn utanför och bli arg på saker som händer i ett spel. (Omoget beteende) Ifall abo skulle ta sönder min moped och döda mig så skulle jag inte bli arg och då skriva en report och inte skjuta han. Det som hände nu är utanför vardagen för mig, jag brukar bara vara inne o lira då och då men har blivit roligare nu när man har mer tid till rpn när sommaren är här så det var synd att jag tabbade mig nu när jag tänkte vara inne lite mer en vanligt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har fått tidigare bans men detta är den 2:a i år.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag skulle kunna göra annorlunda är att skriva till staffs och tala om för dem hur abo agerade så abo kan lära sig av sitt fel istället för att ta det med egna händer då jag dödade honom för att han rdmade mig och slog sönder min moped ig vilket inte var okej. Det jag tycker du som staff borde gjort är att ta mig till support och kolla varför jag sköt abo istället för att banna direkt, då du får allas sidor av situationen. Alla kan göra fel och det viktigaste är att man lär sig av sitt misstag, vilket jag har gjort.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att inte ta rpn utanför och alltid rapportera till staffs när andra gör fel. I den stunden tänkte jag fel när jag dödade abo därför att jag tog det så seriöst vilket jag inte borde ha gjort, så i framtiden så skulle jag bara åkt där ifrån.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka