Accepterad Vaanix | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vaanix

Icke Medlem
Meddelanden
536
Reaction score
44
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198249172114/

Ditt Hex-ID: steam:110000111385c92

Vad är din discord tagg? mrvanix7

Vem var det som bannade dig? BubbleGum

Bild på banmeddelande: BubbleGum.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Rpade ej på skador.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Därför att jag sladdade, sedan så krockade jag och kom åt en kant med baksidan av polisbilen på piren spawnen. Sedan så rpade jag ej på skadorna.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker absolut att den här bannen du placerat på mig är felaktig, absolut att det finns problematik att jag inte skriver i /me men grejen är att du skriver i min ban att jag "krockar och kör som en galning som polis, rpar inte på skadorna." jag har aldrig kört som en galning, eftersom ni aldrig vill fixa våra handlings på bromsar / svängar så går det inte att inte sladda. Prova själv, och sedan att den här lilla krocken ska vara sunt förnuft och powergaming på samma gång är för mig helt orimligt. Här är ett klipp på min krock som jag fick 3 dagars ban för. https://medal.tv/games/gta-v/clips/jlHUnXpgAZb3rVjzR?invite=cr-MSxWa00sNzAxNDIzMjYs Varför lägger du ban på ban för? Hade det inte räkt med att säga åt mig i staffsamtal eller kicka mig? Nej du måste ge mig sunt2 & pg2. Men det jag gjorde fel var att jag skrev inte i /me när jag krockade vilket var ganska dumt. Till framtiden gör jag det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Saker innan finns ej på rak arm

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Skrivit i /me att jag är skadad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka