Nekad v70zynx | Ban Överklagan [Daplize]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

v70zynx

Medlem
Meddelanden
89
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199029627390/

Ditt Hex-ID: steam:11000013fbd29fe

Vad är din discord tagg? v70zynx

Vem var det som bannade dig? daplize

Bild på banmeddelande: bild_2025-03-12_171905007.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Har ingen aning varför då jag följt powergaming regeln hela tiden, Men det som möjligen kan ha varit är att eftersom jag var mitt i en jakt så blev jag lite stressad men det är inte grov

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade precis kommit fram till stranden där några gärningsmänn hade börjat simma ut och stod och vänta på att någon skulle hämta de

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle påstå delvis att den är felaktig då jag inte kan återkalla nått tillfälle där det var grov powergaming men om det är något jag gjorde fel som jag inte visste så är de antagligen en rätt aktig ban. det kan också ha varit ett fall av desync vilket kan leda till en felaktig ban

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blevit bannad några gånger idigare men då har de vart milda saker när jag var ny och nån felaktig relativt nyligen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hade antaglien kunnat rpa mer på skador i faktiska kollisioner

Har du lärt dig någonting efter din ban? Möjligtvs rp:a mer på skador men annars inte

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka