Nekad V70n | Whitelist ansökning [Mommo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

V70n

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/deluxsnusare/

Vad är ditt namn i verkligheten? Noel

Vad är ditt discord namn? v70n

Vad är ditt födelsedatum? 30 September 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en ung och framåtdrivande person som har intresse för bilar och som vill göra nån nytta i stan som att kunna jobba sjukvårdare eller nåt inom bilindustrin. Han är 22 år gammal och är alltid glad trots att han är väldigt stressad hela tiden. han försöker alltid hjälpa till så gott han kan som till exempel att assistera om nån skadat sig eller om de strular med bilen.

Varför ska just du bli whitelistad? jag kommer att vara aktiv och försöka få få roliga scenarion medans man rpar. jag har varit chef på mekonomen på en annan server och spelat många veckor så jag vet hur man ska både rpa och arbeta.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att det är en stor server med mycket folk och det är roligare att spela på en mer fylld server

Hur hittade du Unive? via fivems lista när man filtrerar med bara svenska servrar

Vad har du för mål med ditt rollspel? att kunna få roliga och bra scenarion och att kunna hjälpa till inom det arbetet jag hoppas kunna få

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka