Nekad .V4 | Beslut Överklagan [zyphe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.V4

Helper
Helper
Servervakt Ansvarig
Jobbstyrning
Meddelanden
464
Reaction score
22
Ditt discord namn: v4.v4

Ditt Hex-ID: 110000159edc8e9

Vad för typ av beslut gäller det? indragen krim

Vem/vilka tog beslutet? Zyphe och coldfaith

Varför tror du själv att beslutet togs? För att jag begick regelbrottet brist på social rp. I det läge som jag befann mig i så jagade vi en bil och vi boxar de men de åker ifrån oss. De krockar in i ett träd och in i en byggnad. Vi hoppar ut och riktar, jag skjuter mot däcket men missade och så fick jag se på klippet att jag träffade en person i fordonet.

Hur är beslutet felaktigt? Beslutet är felaktigt eftersom dessa personer begick jätte många regelbrott i det scenariot. Vi riktar och de åker i väg när de var helt boxade. Jag försökte endast gå för kidnappning men då sköt jag en person och jag gjorde det inte med mening. Jag vet inte ifall det var bara jag som fick åtgärder för i klippet ser man att dessa personer i bilen värnade inte om sitt liv för vi boxade de och de åker iväg när vi riktar och sedan krockar de och de rpar inte på dina skador efter bilkrocken. Jag hade två varningar men ifall jag kan få en till chans, jag har varit bannad i fyra dagar och jag har tänkt på det som jag har gjort och det jag gjorde var fel.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/lSADJ8SLVuzk_geZa?invite=cr-MSxEUXIsNDA1MjM5MDEz&v=25

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka