Nekad Tr1ppy | Beslut Överklagan [V4]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Tr1ppy

Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Ditt discord namn: tr1ppy69

Ditt Hex-ID: steam:110000145ba18d5

Vad för typ av beslut gäller det? Grov fear rp som resulterade i att jag fick en ban

Vem/vilka tog beslutet? V6 eller nåt sånt hette han

Varför tror du själv att beslutet togs? För att han tyckte att det var de rätta.

Hur är beslutet felaktigt? Ja för att polisen som rikta polisen mot mig och mina vänner hade ingen anledning till det. Jag och 2 vänner satt i bilen och en tredje var utanför bilen och vi gjorde absolut inget fel alls. Och så kommer dendär polisen och riktar sin pistol mot oss helt utan anledning vi hade inga vapen framme och ingen efterlyst bil heller. Och då när han kommer ifrån ingenstans alls så de väl klart att jag hade gjort exakt samma i verkligheten det är bara att ducka under instrumentbräddan och gasa och det var exakt det jag gjorde. Och jag skriver en ny överklagan för att förra blev fel för visste inte att jag skulle överklaga såhär.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: V6 har klipp på det

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja
 
Senast ändrad:
Tillbaka
Top