V3xxr
Icke Medlem
- Meddelanden
- 1
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Thomas Eriksson
Vad är ditt discord namn? V3xxr
Vad är ditt födelsedatum? 22 September 2009
Heter du samma på Discord som på Steam? Nej
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Anders Karlsson. 22 år
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, driven och rolig.
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär har haft en bra familj och bra betyg genom sin skolgång. han har gått samhäll på gymnasium och ska utbilda sig till att bli anställd inom räddningstjänsten.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bra till realistisk rp och roliga stunder.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska rolspela så att man det finns chans för båda att vinna eller ha det bra i ett rp scenario
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag råkade köra över lite personer när jag körde en skit snabb bil vilket fick mig kickad men jag kunde joina på en gång. jag lärde mig att ta det lugnt när jag kör.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM - är när man skjuter eller skador någon utan anledning eller att ha haft en scenario innan. VDM - När man använder sitt fordon som et vapen.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nope
Vad är ditt discord namn? V3xxr
Vad är ditt födelsedatum? 22 September 2009
Heter du samma på Discord som på Steam? Nej
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Anders Karlsson. 22 år
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, driven och rolig.
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär har haft en bra familj och bra betyg genom sin skolgång. han har gått samhäll på gymnasium och ska utbilda sig till att bli anställd inom räddningstjänsten.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bra till realistisk rp och roliga stunder.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska rolspela så att man det finns chans för båda att vinna eller ha det bra i ett rp scenario
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag råkade köra över lite personer när jag körde en skit snabb bil vilket fick mig kickad men jag kunde joina på en gång. jag lärde mig att ta det lugnt när jag kör.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM - är när man skjuter eller skador någon utan anledning eller att ha haft en scenario innan. VDM - När man använder sitt fordon som et vapen.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nope