Nekad svennis | Medlem ansökning (TOBBE)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

svennis

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? olof

Vad är ditt discord namn? velofn

Vad är ditt födelsedatum? 21 Mars 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär heter lusse simonsson och är 18 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Jag skulle beskriva min karaktär som en trevlig, ansvarstagande och driven person.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jag heter Lusse, är 18 år och kommer från en rätt liten stad där typ alla känner alla. Det har varit okej, men ibland har det känts som att man måste vara på ett visst sätt för att passa in – och det har aldrig riktigt varit min grej. Jag har alltid tänkt lite annorlunda, gjort saker på mitt sätt. Det har inte alltid varit lätt, men jag har lärt mig sjukt mycket om mig själv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag heter Lusse, är 18 och älskar RP. Jag försöker alltid göra mina karaktärer realistiska och få scenerna att kännas äkta. Gillar att bygga upp relationer och drama i RP, men håller det alltid schysst OOC. Jag är aktiv, engagerad och gillar att samarbeta så alla får plats i storyn.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder att du i ett RP-scenario ibland låter din karaktär förlora, få motgångar eller hamna i underläge, för att göra spelet mer intressant och ge den andra spelaren en chans att utveckla sin story. Det handlar om att sätta dramat och berättelsen före att vinna.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Vdm, rdm, fear rp och metagaming.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad.
Anledning:
utveckla samtliga frågor

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka