Nekad V1NNE | Beslut Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ibrajeshto

Icke Medlem
Meddelanden
58
Reaction score
0
Ditt discord namn: v1nne.

Ditt Hex-ID: 11000013b3b797f

Vad för typ av beslut gäller det? Indragen kriminell roll och ban

Vem/vilka tog beslutet? Emilia

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag tror att detta beslut har tagits pågrund av ett missförstånd. Detta är hela händelse förloppet, Jag och min vän åkte till ett hus i Groove Street där vi själva bor och dom var våra "Grannar". Vi åkte fram till deras grind för att bara fråga vilka det var som bodde där då dom tidigare ägarna hade flyttat och huset hade även bytt färg så vi åkte fram till grinden och frågade vilka detta var. Varpå dom drar upp vapen direkt när vi kommer fram med bilen och därmed blir jag lite irriterad och tillslut så börjar killen att rikta och öppna grinden och därmed åker vi därifrån såklart. Detta uppfattades tydligen som provokation fast vi bara var där för att kolla vilka som bodde där och jag blev irriterad när han drog vapen och därmed blev det ett litet tjafs vilket kan hända i rpn att man börjar tjafsa men det var aldrig meningen att åka dit och provocera utan vi ville bara kolla vilka personer det var och vilka som hade flyttat in. Vi vet fortfarande inte vilka som bor där då dom aldrig berättade det utan istället drog upp vapen.

Hur är beslutet felaktigt? Jag tycker detta beslut är felaktigt eftersom vi inte ens provocerade utan vi ville bara kolla vilka som bodde där men då drar dom upp vapen direkt när vi kommer fram och det blir ett litet gräl. Därmed blir det ett tjafs vilket kan hända i rpn och kort efter det öppnar dom grinden med vapen i handen och vi drar därifrån för att undvika nån typ av skottlossning.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/kpllEHqWBA6G9oNTA?invite=cr-MSxMR3gsMjcyNjMyNDA2

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Sluta göra flera beslutsöverklagningar, du får göra EN.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka