V1NNE | Ansökan till Servervakt [tarzan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ibrajeshto

Icke Medlem
Meddelanden
58
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? -

Vad heter du på discord? V1NNE

Ange ditt födelsedatum -

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag-Torsdag: 15:00-23:00 Helger så länge jag orkar.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem på unive i över 1 år.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har blivit bannad 18 gånger totalt och dom flesta var när jag var ny till rp och inte hade nån koll, nu har jag mycket bättre koll på rp och blir aldrig bannad iprincip jag har haft 2 bans på senaste som var för typ 2 månader sen som jag har tagit lärdom av.

Har du tidigare varit blacklistad? nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt ska vara en förebild för alla spelare på servern och hjälpa till och vara en person som underlättar för staff teamet. En servervakt har som uppgift att t.ex dva bilar som står sönder på vägen, kicka/banna personer som bara är på servern för att förstöra och lalla osv.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på servern eftersom att jag har varit det innan och jag vet hur det går till, Jag har även väldigt bra koll på hur man är som servervakt och olika kommandon t.ex /svban, kick, dv osv. Jag är även väldigt trevlig mot alla t.ex icke medlemmar som säger ett ooc ord ig och som inte har så bra koll på rp så kan man börja med att skriva ett pm till dom och lyssnar dom inte så kan man banna dom beror helt på vad dom säger såklart. jag vill även bli servervakt för att det är otroligt mycket lall på vissa ställen vid vissa tillfällen och det vill jag få bort så mycket som möjligt för att jag vill ha en hög rp nivå och då kan man banna dom istället för att vänta på report. Jag är även väldigt aktiv på servern och är ingame rätt så länge per dag, alltså kan jag hålla ögonen öppna och få bort t.ex bilar som står på vägen, lallare, folk som bryter mot regler overall.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Servervakt abuse är något som förekommer och det är t.ex att man revvar sig själv i skott lossning, har toggle id på som wallhack, dvar sin bil för att inte bli av med sitt vapen eller kanske bannar och kickar folk utan anledning. Servervakt abuse är något som jag VERKLIGEN inte uppskattar och jag står verkligen inte bakom det.
 
Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top