Nekad v1gge | Beslut Överklagan [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

v1gge

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
1
Ditt discord namn: qwerxzy123

Ditt Hex-ID: steam:1100001608702e4

Vad för typ av beslut gäller det? Indragna roller samt ban.

Vem/vilka tog beslutet? coldfaithtv

Varför tror du själv att beslutet togs? För att jag sköt emot gäng medlemar och var solo men varför jag sköt dem var för att liksom jag skulle gå med narcos och då gled jag med en kille från narcos och jag tänkte visa lite för narcos att jag är loyal så hjälpte och döda dem men då vart jag bannad och indraget allt och hade ingen varning sen innan.

Hur är beslutet felaktigt? För att de var ett vanligt missförstånd och onödigt och ta bort alla roller och bara banna i en vecka för liksom de är ett problem som inte är de största problemet direkt till skillnad från alla andra regel brott som kan hända och de var dumt men ganska liksom onödigt och ta bort allt jag har på unive. Sen varför jag sköt som sagt var för och lilksom impa på gänget och liksom bygga upp ett förtroende till gänget jag skulle gå med.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Dem gav mig inget bevis på det. Även fast jag frågade.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Och varför vi sköt dem var för att de fear rpade och åkte iväg vi hade inte tänkt och skjuta dem direkt utan råna glömde skriva.

var i samma dc samtal där han skärmdelade. Obs ja var inte ig då ingen (meta). Dom gick mest för o råna inte döda. Dom feara ju o åkte därifrån så dom gjorde ju fel inte v1gge. Satt samma call så såg allt som hände

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka