Nekad v1gge | Beslut Överklagan [Coldfaith]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

v1gge

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
1
Ditt discord namn: qwerxzy123

Ditt Hex-ID: steam:1100001608702e4

Vad för typ av beslut gäller det? Indragna roller samt ban.

Vem/vilka tog beslutet? coldfaithtv

Varför tror du själv att beslutet togs? För att de var så att jag sköt emot ett gäng med en annan gäng medlem och jag förstår att de vart konstigt efter som att ja inte är med i något gäng och dem inte har gjort något emot mig men nu var de så att jag hängde som sagt med en annan och han sa de är syrianska vi rånar dem så jag som kanske ska gå med de gänget jag hängde med tänker jag aa visst jag hjälper han så han kan berätta till tex bossen han gjorde ett bra jobb när han hjälpte mig.

Hur är beslutet felaktigt? Jag skulle säga ja eftersom att jag var typ "hängis" eller hur man kallar det jag hängde basically med ett gäng som hade probem med annat och då bad en i det gänget mig och råna två grabbar från ett annat gäng och som jag skrev där uppe så hade jag tänkt att de kan bättra min chans och komma in i gänget om jag liksom hjälper så jag bestämde mig för och hjälpa och när vi kommer fram och ska råna fråga han som jag hänger med "Är de syrianska?" Dem säger "ja" vi hoppar ut på dem och de fear rpar skulle jag kalla det så dem bara åkte iväg när de var vi som hade överläge i situationen och då skjuter vi och så råkar de vara så att jag fick en eller två och då fick jag indraget allt och ban i 7dagar när de helt enkelt mest handlade om att jag skulle få en plats i gänget efter som att jag var hängis. Så ja absolut den är felaktig enligt mig eftersom att allt bara handlade om att jag skulle få en plats i ett gäng. Genom och ställa upp och hjälpa till.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Dem gav mig inget bevis.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Asså jag liksom försökte råna dem med en kille i narcos och inte själv. Om jag inte skrev.

Asså jag liksom försökte råna dem med en kille i narcos och inte själv. Om jag inte skrev.
Du har gjort fel, du ska göra en ban överklagan.

Detta är en beslut överklagan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka