Accepterad v1gge | Ban Överklagan [Coldfaith]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

v1gge

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199579726564/

Ditt Hex-ID: steam:1100001608702e4

Vad är din discord tagg? qwerxzy123

Vem var det som bannade dig? Coldfaith

Bild på banmeddelande: 11111111111.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag sköt emot gäng medlemar och var solo men varför jag sköt dem var för att liksom jag skulle gå med narcos och då gled jag med en kille från narcos och jag tänkte visa lite för narcos att jag är loyal så hjälpte och döda dem men då vart jag bannad och indraget allt och hade ingen varning sen innan.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte runt med en kille från narcos jag var hängis i det gänget och så såg vi narcos "opps" och då hjälpte jag till när vi skulle råna dem. Sen så när vi hoppade ut åkte dem iväg och då skjöt vi emot dem. Jag förstår självklart att ni tyckte de var lite skevt att jag sköt emot dem när jag inte var med några men som sagt jag var typ hängis så tyckte att de skulle öka min chans och komma med dem.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Både och för som sagt jag gjorde fel som sköt emot dem när jag var solo men jag hängde ju med en kille från narcos så tänkte att de skulle vara tillräckligt liksom att jag hänger med dem.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Fear rp och sen den här då. Jag ska inte skjuta emot gäng om jag är solo oavsätt om jag hänger med polare från gäng. Fear rp visste jag liksom redan de var bara ett jävligt dumt beslut liksom.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Japp absolut läst reglerna lite tydligare och nogranare och sedan gjort ett rykte i gänget på ett annat sätt än och skjuta emot deras fiender.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Japp absolut.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Svarar om lite på den skrev lite otydligt. Jag tror att de bannade mig för att de såg när jag sköt emot ett gäng men han som bannade mig visste kanske inte själva back storyn helt 100 som jag skrivit så hängde jag med ett gäng väntade på plats i gänget och medans hängde jag med dem. De tror jag inte staffen visste om. Som jag skrev lite under så fattar jag till 100% att de såg väldigt skevt ut när jag skjuter solo emot andra gäng som inte gjort mig ett jack shit egentligen men jag trodde liksom att jag fick hänga med dem och hjälpa dem så länge medans jag väntade på plats i gänget. Men aa mitt slut svar är att jag tror han bara såg mig göra fel liksom.

Du förklarade att du ville visa upp dig för gänget då du ska gå med. :)

Du ska som sagt inte hänga med gäng i skottlossningar osv då du är inte med i gänget/ du ska inte skjuta med andra som är med i gäng då du är solo.

men jag förstår dig, Jag kommer att godkänna men vill se dig inte göra om detta.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka