Nekad v11vo. | Medlem ansökning [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

v11vo.

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Viggo

Vad är ditt discord namn? v11vo

Vad är ditt födelsedatum? 30 September 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Peter Stenkula 23 År Gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lojal, omtänksam, Rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Peter är en 22 årig man som växte upp med sin ensam stående mamma i en liten stad i sverige. han är son till en ensam stående mamma som kämpade för att försörja sig och sin son efter en skilsmässa. trots de ekonomiska svårigheterna hade Peter en lycklig barndom, fullt med fantasi och äventyr. Peter tillbringade mycket tid utomhus vilket han tyckte var kul för han bodde på samma gård som hans bästa vän. framtidsplaner= Peter har alltid drömt om att bli en känd författare och har nyligen avslutat sina studier inom litteratur. Peters planer är att flytta till en större stad och hitta sitt livs kärlek.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan hålla mig till reglerna och bidra med mycket social RP och jag kan även bidra med en rolig och hållbar karaktär.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte behöver vinna varje scenario för det ska vara kul för båda sidorna

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, Jag lärde mig att inte göra om sakerna och tänka logiskt.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM, Suntförnuft, RDM, FearRP

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad.
Anledning:
du är bannad

Du får ansöka igen när du inte är bannad. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka