- Meddelanden
- 135
- Reaction score
- 7
Ban-referens
fivem-asfalt-taqj — FiveM, Utgår 2026-03-13
Anledning: rpar inte på skador när hen har krockat 3 gånger
Bannad av: Snigel
Visa på portalen →
Berätta vad som hände Det som hände var att vi blev jagade av dmg o den alliansen. Vi kör upp till paleto för att möjligtvis kunna tappa de men det gör vi ej. Påvägen upp dit så blir vi pittade många gånger, de kör in framför oss och stannar så vi kör på deras bil o de flyger upp i luften. Sedan så gör det att våran bil börjar ryka så vi bestämmer oss för att köra in i skogen och sedan fösöka döda de där då de redan har skjutigt på oss. Vi kör in men får slir på bak däcken så att vi slår till me bakänden i ett träd sedan så kör jag lite och hoppar ut o skjuter mot dmg o deras allians. Jag rpar ej på skador då jag har väldigt mycket adrenalin i kroppen. Med tanke på att man har mycket adrenalin i kroppen så brukar det första inte vara att man skriker aj eller rpar på skador. Dmg har nyss skjutigt mot oss så jag bestämmer mig då att hoppa ut o skjuta de vilket gör att jag ej rpar på skador. Sedan skjuter jag på en bil där rutan är helöt skottsäker och ifall den ej hade varit de så hade vi förmodligen överlevt. Han som körde den skottsäkra bilen satt exakt där jag la minst 5 skott men han överlever och hoppar ut och dödas oss.
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja det gör jag men jag tycker det är lite konstigt att man ska behöva rpa på skador ifall man har så mycket adrenalin i kroppen som jag hade där.
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har lärt mig att man ska rpa på skador även fast man har mycket adrenalin i kroppen. Och det jag ska göra annorlunda är att rpa på skador.
Varför ska vi ge dig en till chans? Jag tycker att ni ska ge mig en till chans för att jag fattar vad jag gjorde för fel, jag är ingen problem spelar utan brukar ej bli bannad och brukar följa regler.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp