Välkommen hit!

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Jag skulle bara tipsa att göra en ban överklagan o skita i det som hände o börja om

Jag har precis blivigt avstängd för grov rdm men jag slog ner en ända person medans min kompis slog ner 3 personer. jag gick fram och slog en finks pratande person som gick och slog nmer alla på serven dätta med ban och report är värkligen bullshit kan någon göra så att jag kommer tillbaka. för att detta är fanemig inte rättvist

Jag blev bannad för något jag inte gjorde. Jag fattar ingenting jag vill köra här igen

Vi har gjort ombyggnad på hemsidan och framöver så kommer vi att ta emot ansökningar här på hemsidan både till WL-Ansökningar och givetvis personal ansökningar för intresserade. Forumet är uppdelat i 2 delar, en del som huvudsakligen fokuserar på RP servern Multistaden och även en inaktiv del gällande mc servern. Vi är mycket glada över att ha varit en gemenskap som går att titta tillbaka i hela 6 år och det är oerhört kul att det finns ett stort intresse för RP delen Multistaden.
Här på forumet kommer ni kunna posta om vad som helst gällande servern. Ansöka, överklaga en felaktig ban eller skicka in förslag. Eller om ni vill diskutera off-topic saker är också tillåtet (i den kategorin). Forumet är fortfarande under ombyggnad och vi håller på ordna formulär osv.
Forumet är en del av MultiPvP servrarna och har sitt syfte och ska hållas uppdaterat av alla staffs och vi alla har ett ansvar att ena våra ideér och gemenskapen här på forumet.
Har ni några frågor eller funderingar svarar vi dessa ;)
Jag blev banmnad första dagen jag spelade på denna server och blev bannad för att jag tog en bil i green zone, pls ge mig en chans till

Hej, jag var precis inne på eran server och blev då bannad som vart jag tror var eftersom jag hoppade upp på flaket på en bil som sedan körde iväg som då gjorde så jag ramlade av. Först ju om ni tar det så seriöst men tänkte iallafall fråga om ni kunde ta bort den för jag hade fett roligt den tiden jag var inne. Anledningen var "suntförnuft". Fick då bannen i 5 dagar men skulle gärna spela före då det var sjukt roligt, tack.

Hej, jag var precis inne på eran server och blev då bannad som vart jag tror var eftersom jag hoppade upp på flaket på en bil som sedan körde iväg som då gjorde så jag ramlade av. Först ju om ni tar det så seriöst men tänkte iallafall fråga om ni kunde ta bort den för jag hade fett roligt den tiden jag var inne. Anledningen var "suntförnuft". Fick då bannen i 5 dagar men skulle gärna spela före då det var sjukt roligt, tack.
Tjena du kan göra en ban överklagan här https://www.multipvp.se/forums/ban-Överklagande.55/

Vi har gjort ombyggnad på hemsidan och framöver så kommer vi att ta emot ansökningar här på hemsidan både till WL-Ansökningar och givetvis personal ansökningar för intresserade. Forumet är uppdelat i 2 delar, en del som huvudsakligen fokuserar på RP servern Multistaden och även en inaktiv del gällande mc servern. Vi är mycket glada över att ha varit en gemenskap som går att titta tillbaka i hela 6 år och det är oerhört kul att det finns ett stort intresse för RP delen Multistaden.
Här på forumet kommer ni kunna posta om vad som helst gällande servern. Ansöka, överklaga en felaktig ban eller skicka in förslag. Eller om ni vill diskutera off-topic saker är också tillåtet (i den kategorin). Forumet är fortfarande under ombyggnad och vi håller på ordna formulär osv.
Forumet är en del av MultiPvP servrarna och har sitt syfte och ska hållas uppdaterat av alla staffs och vi alla har ett ansvar att ena våra ideér och gemenskapen här på forumet.
hej..jag..skulle..vilja.gå..med..igen..hade..det..jätte..kul..där..inne..men..sen..kom..det..en..kille.ochslog..mig.så..jag..sa..det..räcker..man..han..forsäte..att..slå..mig..sdå..jag..slog..tillbaka..en..gång

hej..jag..skulle..vilja.gå..med..igen..hade..det..jätte..kul..där..inne..men..sen..kom..det..en..kille.ochslog..mig.så..jag..sa..det..räcker..man..han..forsäte..att..slå..mig..sdå..jag..slog..tillbaka..en..gång förlåt

hej jag råka ta en motorcykel kan ni unbana mig det var inte meningen och ta ens motorcykel jag tyckte det var roligt på er server men sen trode jag att man kunde ta andras bilar eller vad som helst men sen så såg jag att jag blev bannad

hej jag råka ta en motorcykel kan ni unbana mig det var inte meningen och ta ens motorcykel jag tyckte det var roligt på er server men sen trode jag att man kunde ta andras bilar eller vad som helst men sen så såg jag att jag blev bannad
Kontakta en donator ansvarig

Jag blev misshandlad ett antal gånger sen flög jag på 2 personer för dem jiddra och de va inte jag som börja slåss de va receptionisten som stod i bil handeln och då såg admin mig veva han o då blev jag bannad i 14 dagar

Jag skulle behöva överklaga en ban jag blev banad för att jag slog en kille vid ett garage viste inte att det var något man kunde bli bannad för har läst igenom reglerna nu så jag vet att man inte fick det men skulle vara glad om jag kunde komma in igen och se det som en varning//Leif1337

Jag skulle vilja överklaga en ban slog en kille vid ett garage viste inte att det var emot reglerna jag har läst igenom reglerna nu och skulle vara klad om min ban försvan och tar det som en varning

Tillbaka