Nekad Uzze | Medlem ansökning [toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Uzze

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Uzze

Vad är ditt discord namn? _uzze

Vad är ditt födelsedatum? 7 November 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Abdi rashid 22 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Omtänksam, Respekt, Rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär kommer från en vanlig bakgrund men har alltid drömt om ett bättre och mer stabilt liv. Efter att ha lärt sig av tidigare misstag är en av de största målsättningarna att få ett lagligt och ansvarsfullt arbete som kan erbjuda trygghet och framtidstro.

Karaktären värdesätter starka relationer och gillar att spendera tid med nära vänner. Vardagen fylls gärna med spontana bilutflykter, längre resor till nya platser, och sociala sammankomster där festliga stunder och skratt är självklara inslag. Framtidsvisionen inkluderar också att skapa roliga och spännande scenarion – oavsett om det är i verkliga livet eller inom kreativa projekt.

Målet är att kombinera ett balanserat liv där både karriär och fritid ges utrymme, med fokus på glädje, äventyr och gemenskap.

Vad kan du bidra med till serverns RP? många bra senarior och bra rp och om någon gör fail rp så skriver jag i occ att det är fail rp och om någons bil är sönder mitt på vägen kan jag putta den bort från vägen

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska göra scenariot roligt för båda parterna och att båda parterna ska få en chans att vinna eller förlora och inte bara spela efter att vinna scenariot.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja jag har gjort det min nivå just nu är grön och ja jag har lärt mig att det finns stora konsekvenser att bryta mot regler därför försöker jag ej göra det mer

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? vdm att andänva sin bil som vapen och rdm add döda folk utan anledning

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Har varit medlem inann

Senast ändrad:
Hej! @Uzze

Utveckla:
"Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär"

Du har 24 timmar på dig innan din ansökan automatisk nekas.

Nekad.
Anledning: AI

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka