Accepterad Uzze | Medlem ansökning [nmthelaw]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Uzze

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Uzze

Vad är ditt discord namn? _uzze

Vad är ditt födelsedatum? 7 November 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Abdi rashid 22 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Omtänksam, Respekt, Rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Framtidsplaner är ett ha ett lagligt jobb vara ute med vänner åka bil resor festa ha roliga scenarion

Vad kan du bidra med till serverns RP? många bra senarior och bra rp och om någon gör fail rp så skriver jag i occ att det är fail rp och om någons bil är sönder mitt på vägen kan jag putta den bort från vägen

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska göra scenariot roligt för båda parterna och att båda parterna ska få en chans att vinna eller förlora och inte bara spela efter att vinna scenariot.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej jag är ny

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? vdm att andänva sin bil som vapen och rdm add döda folk utan anledning

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Heter uzze_09 på STeam

Hej @Uzze!

1. Ändra så att ditt discord och steam namn är exakt samma.
2. Du skrev att du aldrig har brutit mot reglerna då du är ny, vad jag kan se här så har du haft medlemskap innan och haft permanent avstängning förut samt indraget medlemskap.

aha men jag menade att jag inte kört på tvär länge jag har förlorat alla mina saker så det gills väl som jag är ny eller.Eller jag vet inte direkt.

jag har ändrat mitt steam namn till samma som discord jag heter _Uzze på båda

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka