Nekad Uttermaken | Medlem ansökning [Issa]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Uttermaken

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludvig Ölund

Vad är ditt discord namn? Luddze#1421

Vad är ditt födelsedatum? 14 April 2004

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Luigi Cuz 25år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Impulsiv, go, extrovert

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Luigi kommer ursprungligen från Italien men är uppväxt i Göteborg. Han lider av en personlighetsströning vilket gör att i vissa situationer så blir han väldigt annorlunda. Luigi har genom åren varit en småtjuv som tagit sig genom livet genom att vara charmig och hållit sin kriminella sida i skuggorna. Han sitter just nu på ett behandlingshem men känner sig redo för att komma ut på gatan igen och växa ute på gatan.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det främsta jag kan bidra med är en aktiv spelare som har goda kunskaper inom rp då jag följt andra som spelar under en lång tid. Funderar även på att börja streama. Jag jobbar ganska få dagar varje månad så kan spela under tider där det kanske inte är så mycket aktivitet.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska hålla situationer realistiskt. Tillexempel om man är under pistolhot så kanske det inte är läge att springa därifrån då det förstör rollspelet.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har aldrig spelat själv förut.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Att som kriminell ska man vara diskret. Gisslor får inte vara en allierad

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Mycket tid till att spela och utveckla min karraktär

Hej!
Du har antingen angett fel Discord-tagg, eller så är du inte med i vår Discord-server.
Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: <https://discord.gg/unive>

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.

Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.

Hej!
Du har antingen angett fel Discord-tagg, eller så är du inte med i vår Discord-server.
Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: <https://discord.gg/unive>

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
åtgärdat

Hej!
Jag vill att du utvecklar frågan:
Kan du ge exempel på några av serverns regler?

Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de.

Nekad!
Anledning: Du har ej kompletterat din ansökan i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång samt se till att du får med punkterna i meddelandet ovanför.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka