Ej Antagen Utter__ | Chef-jobb ansökan [Arre]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Utter__

Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
145
Reaction score
22
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Polisdirektör

Vad heter du IRL? Oscar

Vad heter du på discord? Utter__

Hur gammal är du? 16

Hur länge har du spelat på Unive? 2.5 år

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Primärt kommer fokuset läggas på seriositeten inför allmänheten men även gemenskapen internt. Kommer till en början att överse vilka chefer vi har internt på respektive enhet. Jag har i stor del placerat en del av de och de är jag nöjda över atm. Kommer även ta en större översikt kring medlemmarna i den nuvarande ”lednings gruppen” och återgå till endast en ledning. De flesta kommer återstå då jag placerats de en gång och mitt förtroende finns fortfrande. Kommer bygga kåren väldigt likt som bampus och jag hade den då vi byggde utifrån vad jag finner en stabil kår.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Sedna tidigare arbetat som bitr polischef 2 gånger under senaste året. Satt senast under bampus hela tid. Arbetat som polisledningen i drygt 8 månader av det senaste året.

Hur ofta kommer du vara inne? Samtliga dagar i veckan lär jag vara ingame.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.

Har du läst våra Regler? Ja.

+rep Har sjukt mycket erfarenheter. Fungerat väldigt bra som bitr och skulle passa som Chef.

Jag har sett Utter in action och jag måste säga, Fy faan vad legendarisk han är. Jag ser legit Utter som enda lösningen på polisen som den är idag, big ups till dig asså, Kuuung!!

+REP

++++rep Riktigt kunnig inom polismyndigheten och tror han hade passat som riks

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka