Nekad Usamaze44 | Medlem ansökning [duden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Usamaze44

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Amin

Vad är ditt discord namn? skitzz44_35003

Vad är ditt födelsedatum? 1 Februari 2005

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Amin Långsson

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lojal, tålmodig, eftertänksam.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär, Amin Långsson, växte upp i en liten stad där han lärde sig värdet av hårt arbete och lojalitet. Han hade en tuff barndom med en ensamstående mamma, men han kämpade sig genom livet genom att hjälpa till med småjobb. Efter att ha förlorat sin mamma i en olycka, bestämde han sig för att lämna sin hemstad och börja om på nytt i staden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en karaktär som är engagerad och samarbetsvillig. Jag gillar att skapa intressanta interaktioner och bygga relationer med andra spelare. Jag är bra på att följa reglerna och ser alltid till att hålla mitt RP trovärdigt och realistiskt

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Skapa spännande utmaningar

Främja samarbete

Utveckla karaktärer tillsammans:

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har inte brutit mot reglerna medvetet, men om jag skulle göra det, skulle jag snabbt försöka rätta till det och lära mig av situationen

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Inget metagaming ,Inget powergaming . New Life Rule , Respekt för andra spelare

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en spelare som verkligen gillar att skapa intressanta och realistiska karaktärer. Jag tycker om att samarbeta med andra och utveckla gemensamma berättelser. Jag är också noga med att följa reglerna och hålla mig till sunt förnuft i mitt rollspel.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka