Nekad Mackan145ish | Medlem ansökning [Sjödin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mackan145ish

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ali

Vad är ditt discord namn? Mackan

Vad är ditt födelsedatum? 19 September 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Siko X 25 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lojal, målmedveten, eftertänksam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Siko X växte upp under enkla förhållanden och lärde sig tidigt att klara sig själv. Han har alltid haft ett starkt driv att förbättra sin livssituation och skapa något stabilt. I framtiden vill han bygga upp ett lagligt företag och samtidigt skapa kontakter inom staden för att få en trygg och respekterad position.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med seriös och realistisk rollspelande där jag alltid sätter story och upplevelse först. Jag är bra på att skapa scenarion som involverar andra spelare och ser till att alla får en rolig och rättvis upplevelse.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte alltid spelar för att själv vinna, utan att man ibland låter motparten lyckas för att skapa bättre och mer realistiska scenarion. Fokus ligger på att göra RP roligt för alla, inte bara för sig själv.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, jag har inte brutit mot några regler. Jag ser alltid till att läsa igenom regler noggrant och följa dem.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM (Random Deathmatch) är förbjudet – man får inte attackera någon utan giltig RP-anledning. VDM (Vehicle Deathmatch) är förbjudet – man får inte använda fordon som vapen utan anledning i RP.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en mogen spelare som tar RP seriöst och respekterar både regler och andra spelare. Jag är aktiv och engagerad, och vill bidra till en positiv och utvecklande community.

Nekad ansökan
Anledning: AI

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka