Nekad urmomshot.1 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

urmomshot.1

Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199877660051/

Ditt Hex-ID: 110000172491d93

Vad är din discord tagg? Vasterort1891

Vem var det som bannade dig? Razz

Bild på banmeddelande: IMG_8290.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag tog ett vapen ur polisstashet o la den i en privatbil. Samt bannad på dc för att jag fick ett erbjudande på 990kr att bli unbannad vilket jag inte hade o var väldigt desperat på att spela unive så jag valde att använda mig av en fake Swish. Snake va de som bannade mig där.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade precis slutat mitt pass som polis skulle stänga av datorn gick o kolla stashet och såg en pistol jag tyckte såg väldigt cool ut jag tog den och la i en privat bil. Jag gjorde de för jag ville typ visa upp den för någon kompis hade ingen uppsåt att använda den.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Helt rätt av staffs vill ba ha som sagt en andra chans.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. En gång för Krim i twt. Tog lärdom av dom genom att inte skriva Krim i twt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att verkligen absolut it ta ut vapnet.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag kommer rpa som Krim så det är 100% chans att detta ut hände igen. Plus att ni kan banna vid minsta lilla fel.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja. Vill bara tillägga att senast idag blev en annan unbannad för samma sak.

Ljuger i ban överklagan, fake swish.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka