Nekad Urex | Räddningstjänsten Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Urex

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 23 Oktober 2006

Vad heter du på discord? Urex#0758

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 295 timmar totalt

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? 2-10

Hur ofta kommer du vara inne? ofta, är redan inne typ varje dag.

Hur många timmar har du på FiveM? 295 timmar totalt

Vad heter du? Isak Gustavsson

Hur gammal är du? 25 år

Har du B och C-Körkort? Ja

Varför ska du bli anställd? Jag gillar att hjälpa folk som behöver det, jag har jobbat som polis i en annan stad så jag vet hur det är som blåljus personal.

Varför ska du bli brandman? Som sagt så gillar jag att hjälpa folk som behöver det och jag tycker att det är ett roligt yrke det är så mycket mer än att släcka bränder man får kompisar på jobbet och eftersom man jobbar i så pass stressade situationer så blir ens kompisar mer som bröder/systrar.

Tidigare erfarenheter inom räddningstjänsten? Har aldrig jobbat som det men jag har jobbat med dem som polis.

Vad är radiodisciplin och hur ska man bete sig i radion? Man ska inte prata i mun på folk, använda sig av kom, slut kom och klart slut. Man ska inte säga onödiga saker som "jag går fram till den skadade mannen kom" och det viktigaste använda sig av sunt förnuft.

Du får larm om brand, vad gör du då? Jag gör det som behövs för att kunna utrycka om det skulle behövas (borde vara fixat innan) Sätter på mig gas-mask om det behövs, får antagligen info om branden och annat som har med branden att göra. När jag kommer
dit så lyssnar jag på befäl och gör vad befälet
säger åt mig att göra på så smidigt och bra sätt som möjligt tills branden är släckt och alla är säkra.

Du får larm om en trafikolycka, hur ska du agera när du kommer fram på platsen? beror på hur det ser ut om vi har någon som sitter fast på något sätt ska man föröka få ut den personen och om man har en brand så får man försöka få ut alla i fordonet och släcka branden,
det kan hända en del vid trafikolyckor men om jag skulle säga vad jag skulle göra oavsett hur det ser ut är att försöka rädda liv vara lugn.

Har du några andra frågor? Hur skulle Hur skulle du/ni beskriva eran bästa brandman? Är det aktivt med saker som händer ute på vattnet eller är det något som man inte gör?

Tillbaka