Nekad Urbanburban31 | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Urbanburban31

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Milton

Vad är ditt discord namn? streame379

Vad är ditt födelsedatum? 12 September 2010

Berätta om din karaktär. Urban Johansson föddes den 12 september 1970 och har under sitt liv hamnat på en kriminell stig, där droghandel har blivit hans huvudsakliga försörjningskälla. Han växte upp under svåra förhållanden med två föräldrar som kämpade mot alkoholism, vilket formade hans uppväxt och ledde till en komplicerad relation med samhället.

Urban Johansson är nu 53 år gammal och har levt ett liv präglat av de svårigheter som en dysfunktionell familj kan medföra.

Hans bakgrund är kantad av en jobbig uppväxt, där föräldrarnas alkoholproblem har lämnat djupa spår. De ständiga konflikterna och bristen på stabilitet har skapat en känsla av rotlöshet och en stark längtan efter något mer i livet. Droghandeln blev så småningom en lösning för Urban, en väg att undkomma det kaos han växte upp i och hitta någon form av kontroll över sitt eget öde.

Känslomässigt bär Urban på en tyngd av besvikelse och smärta från barndomen. Trots att han kanske inte valde sitt öde, har han genom åren blivit en produkt av de omständigheter som han föddes in i. Trots den hårda ytan som hans kriminella verksamhet ger sken av, gömmer sig en skörhet och en längtan efter något mer meningsfullt.

Urban Johanssons intressen, utöver droghandeln, är svåra att urskilja. Livet på gatan har troligen begränsat hans möjlighet att följa andra passioner eller skapa en stabil grund för en varaktig hobby. Hans värld har blivit en snårig labyrint av överlevnad och försörjning, där tid och utrymme för personlig utveckling är knappa resurser.

Sammanfattningsvis är Urban Johansson en komplex individ, vars liv har formats av svåra omständigheter och en smärtsam barndom. Trots hans kriminella verksamhet, finns det en mänsklighet i honom som strävar efter att överleva och hitta mening i tillvaron, även om den sökningen har tagit en farlig väg.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till social RP, Rolig RP, Jag är erfaren inom RP för jag har kört innan i en annan server och jobbat som anställd på Mekonomen.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Till exempel om man bråkar med någon (in game) Så ska man tänka på att inte vinna varje gång ibland ska man förlora så att det bli kul för alla.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, Sunt förnuft: Man ska tänka realistiskt genom att tex inte gå runt och hålla i en pistol mitt i stan eller man ska inte bära mask mitt i stan.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har kört i en server innan. I den servern så var det ganska ligt denna server. Där var jag anställd på Mekonomen.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag älskar RP och brinner verkligen för det. Jag kommer vara Online nästan varje dag (Jag går på innebandy så jag kommer inte vara inne så myckrt på Måndag, Onsdag, Torsdag, och om jag har match i helgen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka