Nekad Urbanburban31 | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Urbanburban31

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Milton

Vad är ditt discord namn? streame379

Vad är ditt födelsedatum? 12 September 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Urban Johansson. Han är född 1970 och han hade en blandning mellan svår och lätt barndom då han bodde i Iran och där blev det krig en dag så han var tvungen att flytta till Unive och lära känna nytt folk. Hans barndom var som tidigare sagt svår då han fick flytta och leva i en ny kulltur och ett nytt språk som han inte hade en aning om. Han fick börja i en skola där han lärde sig språket alla talade i stan på bara ett par veckor. Men efter ett tag så fyllde han 18 och då fick han en bil av sin vän och då tog han sitt körkort. Han är en trevlig och mogen person som behandlar andra som han själv blir behandlad. Urban är en man som gillar att arbeta och träffa nya människor och vill skaffa många vänner. Men efter ett tag så insåg han att det inte var hans intresse längre. Han vill nu bli kriminell och träffa kriminella kontakter och leva sitt dröm liv. Han ville lära känna de största för att kunna samarbeta med de och bara softa med de. En dag så fick han bra kontakt med en grabb som gjorde hans dag han fick därefter många fler kontakter och han började nu bli igen känd. Men många hinder kom mellan men en dag så blev han en stor kriminell i en stor verksamhet och han hjälper även nya medborgare och bemöter alla på ett bra och trevligt sätt. När han blev lite äldre så fick han en fru som han efter ett tag skaffade barn med och han älskade henne så han gifte sig med henne och då började hans nya liv. Han började då istället med att fokusera på sitt liv utan droger, vapen osv. Istället började han lära sina barn hur de skulle växa upp

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med social rp eftersom det är en viktig regel för mig. Den viktigaste regleln för mig är sunt förnuft då det väger upp rpn enormt. Eftersom det är nog den största regeln alla borde känna till. Jag kommer framförallt bidra med bra och rolig rp nivå och såklart vara med på rp introduktioner för att lära mig mer om rp. Jag skulle vilja säga att min rp är helt okej men kan absolut förbättras väldigt snabbt. Jag kommer också ta servern på fullt allvar och inte tveka på att fråga om det är något. Jag kommer också hålla mig till alla regler.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte ska vinna i varje scenario utan man ska låta motparten ha en chans också till exempel om man är kriminell och sen har utfört ett bankrån så kan man iallafall låta polisen ha en chans att komma ikapp dig så det blir roligt för båda.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, Sunt förnuft: Man ska tänka realistiskt genom att tex inte gå runt och hålla i en pistol mitt i stan eller man ska inte bära mask mitt i stan.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har en del erfarenheter då jag rpat ett tag. Jag skulle vilja påstå att jag har en helt okej rp nivå men jag vet hur jag ska göra osv och kan alla regler och sånt. Med detta vill jag ha sagt att min rp nivå kan absolut förbättras med tiden jag rpar på servern.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag älskar RP och brinner verkligen för det. Jag kommer vara Online nästan varje dag (Jag går på innebandy så jag kommer inte vara inne så myckrt på Måndag, Onsdag, Torsdag, och om jag har match i helgen.

Nekad. Endast 1 ansökan på 24h.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka