Nekad Urban23 | Medlem ansökning [Krato]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Urban23

Icke Medlem
Meddelanden
147
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? emil

Vad är ditt discord namn? rulemule

Vad är ditt födelsedatum? 1 September 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Holger Göransson 27 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Sur,arg och egoistisk.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Under sin ungdom höll Holger starkt i sina stora intressen som t.ex. fiska, åka båt och vara med kompisar, allt ärvt från sin far. På dagarna tillägnade Holger sin fritid att vara på sjön. Han hade fått en enkel eka med en 15hästars motor av sina föräldrar när han fyllde 16. Men under senare tonår så hitta inte Holger någon vilja att fiska och åka båt, Istället vara ute i Norrköping city med sina kompisar och hitta på sattyg och vara med dom äldre. Självklart fick det konsekvenser, Holger började med narkotika och att hänga allt för mycket med gängkriminella och göra olika saker som t.ex. snattning, elda bilar och då & då skjutningar. Mitt när det var som mest så gick Holgers föräldrar bort i en trafikolycka. Och det fick Holger att tänka om livet. Var det verkligen såhär han ville ha det? Han bestämde sig snabbt för o sluta med allt och göra en ny start med livet. Så han bokade ett flyg till Unive

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med seriös rp. och roliga scenario, jag kommer även att försöka hjälpa nya spelare i servern och jag funderar på att börja jobba på meko för att de är typ ingen som jobbar där.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte behöver vinna ett scenario för att de ska vara kul.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? De har hänt. Men har tagit lärdom av dem.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM. Står för random death match och innebär att man slår/dödar någon utan en giltig anledning. VDM. Står för vehicle deathmatch och innebär att man använder ett fordon som ett vapen. Oavsett om man har en giltig anledning får man aldrig använda ett fordon som vapen.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka