Nekad Urban112 | Ban Överklagan [Br_Bread]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Urban112

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199210826650/

Ditt Hex-ID: steam:11000014a8a0b9a

Vad är din discord tagg? Urban112

Vem var det som bannade dig? Br_Bread

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-12-25 222130.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror, stuffs valde banna mig pågrund utav att i hans klipp så fera jag väldigt mycket då han rikta och jag väljer då hoppa ut och skjuta han ser mina fel i detta och tyckte inte de såg nu bra ut de ända jag vill nu är att få spela lite unive

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi åker vid stora banken då kommer de en dmg bil till oss vi pratar lite och sen kommer ytligare 2 till bilar jag väljer då att kö till en one way så vi kan komma där ifrån levandes en bil jagar oss då upp kör in i oss i backen så vi då flyger upp och då hoppar de ut och riktar på oss och säger ut ut ut jag hoppar ut och väljer då fort skjuta ser då inte han håller i vapen för de va buggat så när han skjuter första skottet så ser jag de ser mina misstag i detta och vad som blev fel

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. de va en ban som va rätt satt då i hans klipp ser de ut som en galen fear och hade jag sätt samma så hade jag hoppat ut me händerna uppe fattar felen i det jag gjort och vill få spela unive nu dan efter jul då de är de bästa jag vet.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad förut, tidigare för meta då jag skrev i ooc att han skulle åka sandy sjukan i stället för vanliga. har lärt mig av de att när jag är död så är jag död och då ska jag inte skriva i ooc eller göra nått för då är jag död.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag vet inte va jag kunde gjort annorlunda eftersom för mig så ser jag inte att han rikta jag vet inte hur ni ska tro på de men serven har varigt väldigt buggad så nog därför problemet uppståt jag ber om ursäkt för detta jag orsakat och kommer ej gö om de då jag hatar när folk ferar och inget jag själv vill göra

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja de har jag.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka