Accepterad Urban112 | Ban Överklagan [toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Urban112

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199210826650/

Ditt Hex-ID: steam:11000014a8a0b9a

Vad är din discord tagg? Urban112

Vem var det som bannade dig? ralleballe_1

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-02-07 122858.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror stuffs, valde banna mig pågrund utav att jag inte har krim roll och inte är kriminell de va väldigt onödigt av mig att göra så va på dåligt humör och så blev de fel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi åkte runt jag och en till sen kommer de en unive bil från ingenstans och börjar jaga oss jag försöker prata me han men han vägrar prata jag försöker sedan köra ifrån han för ja han värkar inte vilja nått sånt viktigt och han fortsätter jaga mig så till slut blev jag så arg så jag åker och hämtar vapen och skjuter mott han väldigt onödigt och fel utav mig, hade kunnat gjort nått annat eller tlx ringa polisen och fråga om hjälp skulle inte gjort som jag gjorde.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. den va rätt aktiv då de va jag som gjorde fel och inte han jag som inte hade krim roll och börja skjuta väldigt onödigt av mig att gö så.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad förut, tidigare för meta då jag skrev i ooc att han skulle åka sandy sjukan i stället för vanliga. har lärt mig av de att när jag är död så är jag död och då ska jag inte skriva i ooc eller göra nått för då är jag död.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat gjort mycket annat tlx ringa polisen och säga att nån jagar mig och kunnat gjort ett bra senario av de eller tlx försökt dragit han på nått sätt finns så mycket jag hade kunnat gjort annorlunda.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja de har jag.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka