Accepterad Urban112 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Urban112

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199210826650/

Ditt Hex-ID: steam:11000014a8a0b9a

Vad är din discord tagg? urban112

Vem var det som bannade dig? Mrking

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-08-22 222747.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att han valde banna mig för de va fel av mig att springa runt där och dra fram vapen de va väldigt fel av mig och förstår han att de va fel och inget jag kommer göra om.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var vid pengar tvätten jag går ut ur byggnaden precis då kommer de två personer på en motor cykel och ena hoppar av och riktar vapen jag springer då runt ett hörn och drar fram mitt vapen och då kommer han och skuter mig i ryggen så jag dör.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var jag som gjorde fel då jag inte lyssna när han skrek upp me händerna och rikta.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad tidigare men de va nått år sen men kommer ej i håg vad som hände.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade direkt bara kunnat ge upp och blivit rånad i stället för att allt de där skulle hända då de va väldigt onödigt av mig att göra som jag gjorde och ångrar det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag ska ej göra om de där då de va väldigt fel av mig att jag gjorde på de sätt i de senariot.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka