Nekad Urban112 | Ban Överklagan [0alvvin0]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Urban112

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199210826650/

Ditt Hex-ID: steam:11000014a8a0b9a

Vad är din discord tagg? urban112

Vem var det som bannade dig? 0alvvin0

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-09-22 203521.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror han valde banna mig för jag skrev i ooc att han skulle kö sandy när jag va död och för de går inom meta gaming och de är språngt förbjudet jag fattar mitt fel och fattar varför han valde banna mig de är sjukt fel att gö så och uppmanar INGEN att göra de inget jag nånsin kommer gö om fattar att han banna mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi va i en skott låsning i sandy och då dog jag och låg död i en bil hade blivit skjuten och då skrev den andra var han skulle han skrev åk sandy sjukan och sen försvan han och då skrev jag ta sandy fattar att de va fel av mig att skriva de upmanar ej nån att göra detta.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det va själv fallet en rätt ban jag förstår han det va jätte fel av mig att gö så att ens skriva i ooc va fel och va ännu mer fel av mig att jag skrev åk sandy jag fattar han och fattar varför han valde banna mig ber hemskt mycket om ursäkt för de jag gjorde och fattar värkligen mina fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har blivit bannad för wdm tidigare och några fler saker har dock aldrig gjort om nått jag blivit banand för utan de har alltid varit olika saker jag lärde mig av min wdm att man inte ska kö så fort där de kan va folk för man kan råka kö över nån och de är ju aldrig kul för stor chans att man bkir bannad för wdm då och de vill man ju inte bli fattar mina mistag väldigt onödigt av mig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte skrivit i ooc det va jätte onödigt av mig att jag gjorde de hade kunnat gjort andra saker hade bara kunnat låtit han tagit vanliga sjukan och inte behövt skrivit i ooc.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag, jag kommer ej gö om detta för det är bara jätte onödigt att göra sånt jag va död och då är man död inge mer me de kommer ej gö om detta i gen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka